Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
- Data zamieszczenia: 2015-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Aleksandrowska 159 159
91-229 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
REGON: 00029718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów medycznych wspomagających - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów medycznych wspomagających do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi ul. Aleksandrowska 159. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje -nie dopuszcza się składania ofert które nie obejmują wszystkich pozycji w wymienionych w Załączniku nr 8 , który stanowi niepodzielną i kompletną całość. Wszystkie pozycje muszą być wypełnione. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę postaci leków w zakresie tabletek, tabletek o przedłużanym uwalnianiu, kapsułek, drażetek, i.t.p. oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji tego leku, a nie ma równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnia cenę sprzedaży oraz uwagę o jego braku lub wstrzymaniu produkcji. W przypadku zaoferowania innych wielkości opakowań preparatów niż wymagane w SIWZ, należy dokonać z odpowiednim przeliczeniem ogólnej ilości i zaokrągleniem ewentualnych ułamkowych ilości do pełnego opakowania w górę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w innych wielkościach opakowania niż wymienione w specyfikacji lub innej postaci, należy przeliczyć odpowiednio ilość oferowaną zaokrąglając ją w górę do pełnego opakowania. W obu przypadkach pozycje taką należy wyróżnić w ofercie poprzez pogrubienie czcionki lub zacieniowanie tła. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336800001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną