Przetargi.pl
Dostawa produktów medycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
    REGON: 30854800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.kepno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów medycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów medycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części nazwane przez Zamawiającego pakietami: - Pakiet nr 1 – linie krwi, suchy ładunek, komora wyrównawcza, środek do dezynfekcji, - Pakiet nr 2 – dializatory wysokoprzepływowe; - Pakiet nr 3 – igły do hemodializy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia określa załącznik nr 1A Arkusz Asortymentowo - cenowy - do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury uregulowanej w art.24aa ustawy Pzp, tzn. „procedura odwrócona” – dlatego należy złożyć również RAZEM z OFERTĄ aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony poprawnie formularz Oferty, sporządzony według treści wzoru Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) wypełniony poprawnie arkusz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik 1A do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według treści Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) dokumenty wymagane w Rozdziale XI – pkt 5 ppkt a) i b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.5.a) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.6.b) tiret 3 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach