Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz dzierżawa 150 szt. koncentratorów tlenu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.

Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 741 142 , fax. 326 741 471
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
    ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326 741 142, fax. 326 741 471
    REGON: 27627117900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z.o.o. jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz dzierżawa 150 szt. koncentratorów tlenu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 1) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 2) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 3) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (koncesja, zezwolenie, licencja)- dot. zadania nr 1 pakiet od 1 do 5. 2. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty posiadają wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania: - kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat - dot. zadania nr 2 pakiet od 1 do 9. 3. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i używania. - kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego- dot. zadania nr 3 pakiet od 1 do 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zał. nr 1 - formularze asortymentowo- cenowe (zadanie nr 1 pakiet od 1 do 5; zadanie nr 2 pakiet od 1 do 9; zadanie nr 3 pakiet od 1 do 6; zadanie nr 4 pakiet 1)- wypełnione i podpisane przez Wykonawcę 2. Zał. nr 2 - formularz ofertowy)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 3. Zał. nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 4. Zał. nr 4 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 5. Zał. nr 6 - wzór umowy dot. (zadanie nr 1 pakiet od 1 do 5; zadanie nr 2 pakiet od 1 do 9; zadanie nr 3 pakiet od 1 do 6; zadanie nr 4 pakiet 1) )-zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę 6. Zał. nr 7 - wzór umowy dot. (zadanie nr 4 pakiet 1)-zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach