Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 741 142 , fax. 326 741 471
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 326 741 142, fax. 326 741 471
REGON: 27627117900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z.o.o. jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz dzierżawa 150 szt. koncentratorów tlenu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 1) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 2) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku 1 (Zadanie nr 3) do SIWZ oraz wzorze umowy tj. w Załączniku 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (koncesja, zezwolenie, licencja)- dot. zadania nr 1 pakiet od 1 do 5. 2. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty posiadają wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania: - kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat - dot. zadania nr 2 pakiet od 1 do 9. 3. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i używania. - kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego- dot. zadania nr 3 pakiet od 1 do 6.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zał. nr 1 - formularze asortymentowo- cenowe (zadanie nr 1 pakiet od 1 do 5; zadanie nr 2 pakiet od 1 do 9; zadanie nr 3 pakiet od 1 do 6; zadanie nr 4 pakiet 1)- wypełnione i podpisane przez Wykonawcę 2. Zał. nr 2 - formularz ofertowy)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 3. Zał. nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 4. Zał. nr 4 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 5. Zał. nr 6 - wzór umowy dot. (zadanie nr 1 pakiet od 1 do 5; zadanie nr 2 pakiet od 1 do 9; zadanie nr 3 pakiet od 1 do 6; zadanie nr 4 pakiet 1) )-zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę 6. Zał. nr 7 - wzór umowy dot. (zadanie nr 4 pakiet 1)-zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa leków - III
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa leków - III
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa leków - II
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa leków
Dodano: 2024-02-06 - Sukcesywna dostawa leków
Dodano: 2024-01-25 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-11 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-11 - DOSTAWA LEKÓW 56/ 2023
Dodano: 2023-09-06 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-05-19 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-04-27