Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.

Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 741 142 , fax. 326 741 471
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
    ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
    42470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326 741 142, fax. 326 741 471
    REGON: 27627117900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o. jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli dla Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. z podziałem na trzy odrębne części: Część 1: Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 2: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 3: Dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu. Część 1: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowanych i tzw. zamówień na „cito”. Dostawy planowe powinny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na „cito” maksymalnie do 24 godz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 1-go, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania ilości i asortymentu zamawianych leków określonego w załączniku nr 1 do faktycznych potrzeb, w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. Wartość realizowanego zamówienia rocznego nie może jednak przekroczyć kwoty określonej w umowie do zapłaty za dany pakiet. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – synonimów danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości leku oraz dawki. 7. W ofercie należy podać nazwy handlowe leków. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności ( gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Zamawiający wyraża zgodę na zaokrąglenie do pełnego opakowania w górę. 9. W przypadku wycofania z rynku niektórych leków mogą ukazać się nowe, zamienne pozycje leków, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wycofania niektórych pozycji i wprowadzenia nowych. 10. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Część 2: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Częsci nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz.679) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowanych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu. Część 3: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 3 dotyczy dostawy tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 24 miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 3-go, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego gazu. 4. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowanych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnego zezwolenia – decyzja wydawana przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg zał. Nr 4 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, wg zał od 1 do 3 W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach