Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 278 25 76 , fax. 086 278 25 76
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 69 69
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 086 278 25 76, fax. 086 278 25 76
REGON: 45066761000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych (płynów infuzyjnych) dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa produktów leczniczych (płynów infuzyjnych) ujętych w pakietach:1A,1B,1C,1D - CPV 33.69.20.00-7 szczegółowo określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336920007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004r.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Arkusz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. z 2001r. nr 126 poz. 1381 z póź. zm.) (dopuszcza się również złożenie oświadczenia przez Wykonawcę o posiadaniu wymaganych dokumentów i że są one do wglądu u Wykonawcy na każde żądanie Zamawiającego). 5. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 7. Akceptowany wzór umowy załącznik Nr 5 Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa roztworów do dializ dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-04-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę płynów infuzyjnych i materiałów medycznych
Dodano: 2015-08-07 - dostawa płynów infuzyjnych
Dodano: 2014-04-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę płynów infuzyjnych i materiałów medycznych
Dodano: 2013-07-04 - Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im.dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2013-04-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę płynów infuzyjnych i materiałów medycznych
Dodano: 2012-02-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę płynów infuzyjnych
Dodano: 2011-04-28 - Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i artykułów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2009-06-08