Przetargi.pl
„Dostawa produktów leczniczych – płynów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.” DZP/10PN/2020

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa produktów leczniczych – płynów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.” DZP/10PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa produktów leczniczych – płynów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.” DZP/10PN/2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w rubryce „NAZWA HANDLOWA DO TEJ PORY STOSOWANA: dawka, postać, jednostka miary i nazwa handlowa produktu leczniczego (płynu, wlewu)” w formularzu asortymentowo - cenowym w Załączniku nr 3 zostały użyte nazwy handlowe produktów leczniczych, to zamawiający uczynił to zgodnie z art. 29. ust. 3. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia postaci substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych zawartych w zamawianych produktach leczniczych,. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów w wymaganej postaci, zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty lecznicze, których nazwy zostały użyte, i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć produkty lecznicze równoważne pod względem postaci, składu substancji czynnych, przeznaczenia, działania i dopuszczenia stosowania. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zmieniał wielkości opakowań określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego pozycję, nazwę produktu i uzasadnienie zamiany. 3. Zamawiający wymaga wyłącznie postaci RTU (ready-to-use) jeżeli taka postać istnieje na rynku zgodnie z wymaganiami formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz Rezolucją Rady Europy CM/Res AP 2011 (o wymogach dotyczących jakości i bezpiecznego przygotowania i podania produktów w szpitalu pkt,3,9 i in) • oferowany produkt leczniczy musi posiadać sterylne niewymagające dezynfekcji przed pierwszym zastosowaniem porty do podawania płynów oraz dodawania lub podawania leku • oferowany produkt leczniczy musi posiadać porty gwarantujące bezpieczne, szczelne zabezpieczenie opakowania po usunięciu z niego przyrządów do podawania płynów lub iniekcji • Zamawiający nie dopuszcza tzw „nagich główek”, z wyjątkiem preparatów z oznaczeniem „do irygacji”. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu generycznego (równoważnego). 5. Zamawiający dopuszcza produkty lecznicze generyczne (równoważne) pozyskane z importu równoległego 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć na każde żądanie Zamawiającego karty CHPL (charakterystyka produktu leczniczego) dla danego produktu leczniczego 7. Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta, jednak nie mniej niż 6 miesięcy. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego 8. Cena leku w przypadku leku objętego ceną urzędową w ciągu całego okresu trwania umowy musi być zgodna z aktualną ceną urzędową danego leku na dzień realizacji zamówienia 9. W przypadku braku na rynku zaoferowanego leku w przetargu o określonej nazwie handlowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie odpowiednika każdorazowo zaakceptowanego przez Zamawiającego Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1. Zapewnią transport, rozładunek i transport wewnętrzny produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 2. Zaoferują termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT 3. Zaoferują produkty lecznicze posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi, 4. Podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. Czas realizacji zamówień zwykłych: maksymalnie 72 godziny od złożenia zamówienia, wartość punktowana zgodnie z zapisami SIWZ rozdz XXV 6. Maksymalny czas realizacji zamówień „na cito” 8 godzin od złożenia zamówienia lub mniej, bez względu na wartość złożonego zamówienia. 7. Dla realizacji zamówień „cito”, jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy dostawa taka nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 8 godzin od złożenia zamówienia), a w przypadku pozostałych zamówień tj. „zamówień zwykłych”, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 13.00 tego dnia. 8. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wysokość ubezpieczenia nie może być mniejsza niż wartość na jaką Wykonawca zawarł umowę z Zamawiającym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przed podpisaniem umowy, która stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy 9. Cena leku w przypadku leku objętego ceną urzędową w ciągu całego okresu trwania umowy musi być zgodna z aktualną ceną urzędową danego leku na dzień realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2020.944 t.j. z dnia 2020.05.27 z późn. zm)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ Rozdział XIII.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1 i potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w postaci: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć: 4.1.1. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a-b do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu) z postępowania (Załącznik nr 2a) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2b). 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 4.2.1 Załącznik nr 3 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy Dokumenty składane na każde żądanie: 4.2.2 Karta CHPL (Charakterystyk Produktu Leczniczego) dla oferowanych produktów leczniczych 4.2.3 Karta CHPL (Charakterystyka Produktu Leczniczego) dla oferowanego produktu leczniczego równoważnego 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): - w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.: 4.4.1. oryginał lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz.U.2020.944 t.j. z dnia 2020.05.27 z późn. zm.). Uwaga (dotyczy pkt 4.4.1) W przypadku Wykonawców, których siedziba znajduje się w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej wymaga się przedstawienia oryginału lub kopii, poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydanego przez właściwy organ w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, chyba że w danym państwie takie zezwolenie nie jest wymagane Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Rozdział XXI 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2a-b do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2a. Dokumenty wymagane na każde żądanie Zamawiającego: 2.5. Karta CHPL (Charakterystyk Produktu Leczniczego) dla oferowanych produktów leczniczych 2.6. Karta CHPL (Charakterystyka Produktu Leczniczego) dla oferowanego produktu leczniczego równoważnego 2.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach