Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych (insuliny i płyny infuzyjne) na potrzeby pacjentów Zakładów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl/kopia-ponizej-221-000-euro-dostawy-

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych (insuliny i płyny infuzyjne) na potrzeby pacjentów Zakładów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych (insuliny i płyny infuzyjne) na potrzeby pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo -Leczniczego Sp. z o.o. w Warszawie. 2. Klasyfikacja dostaw wg słownika CPV: 33600000-6 opis- Produkty farmaceutyczne 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety/części: Pakiet 1: insuliny Pakiet 2: płyny infuzyjne Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować cały wybrany pakiet. 4. Szczegółowy zakres i opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia ze wskazaniem zamawianych ilości zawarty jest w załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo- cenowy 5. Określone w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do umowy) ilości produktów leczniczych są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych przez Zmawiającego pacjentów/pensjonariuszy, posiadanych przez niego środków finansowych oraz treści zawartych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek szacunkowe ilości produktów leczniczych: 1) mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego, 2) są wartościami maksymalnymi zamówienia, 3) zmiany ilości produktów leczniczych mogą nastąpić pomiędzy pozycjami w danym pakiecie, na zasadzie redukcji danej pozycji oraz zwiększenia innej z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości pakietu. 6. Zamawiający wymaga realizacji dostawy produktów leczniczych zgodnie z poniższymi przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia: 1) Ustawą z dnia 6 września 2001 r.- Prawo farmaceutyczne (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.), 2) Ustawą dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego i treści ulotki (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 1109 ze zm.), 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j.: Dz.U. z 2017 r. poz. 509), 5) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 marca 2008 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu wstrzymywania i wycofywania z obrotu produktów leczniczych i wyrobów medycznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 57 poz. 347). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych/zamiennych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Pod pojęciem leków zamiennych rozumie się produkty lecznicze odpowiadające definicji określenia oryginalnego produktu leczącego zawartej w ustawie z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne. 2) Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert na leki równoważne w innych opakowaniach handlowych niż umieszczone w SIWZ po odpowiednim przeliczeniu ilości opakowań jakie Zamawiający określił w SIWZ do pełnych w górę. 3) Zamawiający wymaga, aby opakowania jednostkowe produktów leczniczych nie były większe niż 100 jednostek (tzn. tabletek, kapsułek, ampułek) w pojedynczym opakowaniu zbiorczym leku. Wymóg ten nie dotyczy aerozoli i ilości dawek w nich zawartych. 4) Przedmiotowe dostawy powinny zawierać świadectwo i certyfikaty dopuszczenia do stosowania w Polsce na żądanie Zamawiającego. 5) Na każdym opakowaniu winny znajdować się data produkcji i ważności leku. 6) Wykonawca dostarczał będzie produkty lecznicze własnym transportem lub za pośrednictwem wyspecjalizowanego kuriera, gwarantującym właściwe warunki do przewozu preparatów leczniczych. 7) Na każdym opakowaniu winny znajdować się data produkcji i ważności leku- okres przydatności nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8) Zamawiający dopuszcza zmiany planowej ilości produktów leczniczych. 9) Zamawiający dopuszcza zmiany cen jedynie w przypadku zmiany stawek VAT. 10) Nazwy międzynarodowe, postać, dawki oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 11) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 12) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która jest załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: Pakiet 1 insuliny: 1 000,00 zł Pakiet 2 płyny infuzyjne: 700,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy przypisanych wadiów dla poszczególnych pakietów. (np. gdy wykonawca będzie składał ofertę na pakiet 1 i 2 zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 700,00 zł) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 20018r., poz. 110, 650, 1000, 1669). 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025z podaniem tytułu: „wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę produktów leczniczych (insuliny, płyny infuzyjne) na potrzeby pacjentów SCOL” bądź w inny sposób jednoznacznie identyfikować postępowanie, którego wadium to dotyczy. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie sprzedaży produktów leczniczych, jeżeli przedłoży kopię aktualnego i ważnego zezwolenia - decyzji administracyjnej na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w trybie art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 r.- Prawo farmaceutyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej (www.scol.warszawa.pl) informacji dotyczącej nazw i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach