Przetargi.pl
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: art. 3 ust. 1 pkt 3)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych,. Zamówienie składa się z 12 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – Leki narkotyczne i psychotropowe cz I Pakiet nr 2 – Etanol Pakiet nr 3 –Leki ogólne Pakiet nr 4 – Lek do iniekcji Theophylline Pakiet nr 5 – Vit B1 do injekcji Pakiet nr 6 – Thiamine do inj Pakiet nr 7 – Preparaty i sprzęt do żyw. dojelitowego Pakiet nr 8 – Fumaran dimetylu do terapii SM Pakiet nr 9 – Leki ogólne Pakiet nr 10 – Substytut kości – wyrób medyczny Pakiet nr 11 – Lek ogólny - Amantadyna Pakiet nr 12 – Opatrunki do terapii cisnieniowej – wyroby medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.12 do SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z; a) z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2018r, poz. 2211 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie, b) i/lub z ustawą z dnia o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) i rozporządzeniem MZ z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 210) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie pakietów 7 poz 2, 10 i 12 4. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 5. Ceny produktów leczniczych spełniają wytyczne określone w art. 9 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1844 z późn. zm.) - w zakresie jakim dotyczą. 6. Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego oryginału faktury. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny (od daty dostawy przedmiotu zamówienia do szpitala) okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia. Dostawy z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo przedstawiciel Zamawiającego musi na nie wyrazić zgodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz.U. z 2018r, poz. 2211 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem MZ z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 210) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3.1. Dokumenty związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 4. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawca składa również wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ, - formularz/e asortymentowo–cenowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1÷3.12 do SIWZ, Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 5 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 2.1 oraz 3.1÷3.12 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 6. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt. 3, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach