Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 435 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Produkty objęte niniejszym zamówieniem musza być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w art. 3 i 4a ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2016 r. poz. 2142 ze zm.). 4. Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego. 5. Wymagany minimalny termin ważności oferowanych preparatów wynosi co najmniej 6 miesięcy od dnia ich dostawy. 6. Zamawiający podał w załączniku nr 2 optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań tak, aby ilość preparatu była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości należy przeliczyć ilości do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematyki. 7. Wykonawca w czasie trwania umowy musi zapewnić, w przypadku okresowego braku zaoferowanego w ofercie produktu leczniczego, inny równoważny produkt leczniczy w cenie nie wyższej niż w umowie. Zamawiający za produkt równoważny rozumie: produkt leczniczy posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec produktu leczniczego zaoferowanego w ofercie. 8. W przypadku jeżeli produkt objęty niniejszą umową podlega rygorom ustawy o cenach lub ustawy o refundacji leków, cena w jakiej Wykonawca dostarcza produkt nie może być wyższa niż limit finansowania wynikający z aktualnego na datę dostawy 9. Obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie listy leków refundowanych lub cena urzędowa, jeżeli nie jest przewidziany limit finansowania. Jeżeli cena umowna produktu jest wyższa niż limit finansowania lub cena urzędowa, ulega ona automatycznemu obniżeniu do ceny wynikającej z właściwego aktu prawnego i zmiana ta nie wymaga zmiany do umowy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić powyższe w wystawianych fakturach od dnia dostawy po zmianie cen.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca, posiadał: 1. ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub 2. ważne zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia lub 3. ważne zezwolenie na import produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia Powyższe dokumenty winny być wydane zgodnie z Prawem farmaceutycznym. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokumenty równoważne. Powyższy wymóg nie dotyczy asortymentu określonego w poz. 237,346,336,oraz 355 ze względu na fakt, iż obowiązujące przepisy nie nakładają powyższych obowiązków przy obrocie tymi produktami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Ilościowo–Wartościowa zgodnie ze wzorem stanowiącym (załączniki Nr 2 do SIWZ) również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego (załączniki Nr 1 do SIWZ). 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach