Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 14-300 Morąg, ul. Dąbrowskiego 16
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7574231 , fax. 089 7574593
- Data zamieszczenia: 2010-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Dąbrowskiego 16 16
14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7574231, fax. 089 7574593
REGON: 00030655500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I Płyny infuzyjne- opakowania z podwójnym portem Pakiet II Ampułki, fiolki, flakony Pakiet III Ampułko - strzykawki z enoksaparyną Pakiet IV Ampułko - strzykawki z nadroparyną Pakiet V Fiolki z ceftazydymem Pakiet VI Tabletki Pakiet VII Tabletki wybrane Pakiet VIII Syropy, zawiesiny, i płyny doustne Pakiet IX Odżywki Pakiet X Surowce farmaceutyczne Pakiet XI Aerozole, płyny zewnętrzne, zasypki i inne Pakiet XII Aerozole wziewne i do nosowe, płyny i proszki do inhalacji Pakiet XIII Krople Pakiet XIV Podtlenek azotu Pakiet XV Czopki, wlewki Pakiet XVI Maści, kremy, żele - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : Pakiet I - 1029,60 Pakiet II- 4827,51 Pakiet III -1006,30 Pakiet IV - 576,80 Pakiet V - 64,31 Pakiet VI - 897,43 Pakiet VII - 27,46 Pakiet VIII -122,34 Pakiet IX - 233,31 Pakiet X- 64,15 Pakiet XI - 145,87 Pakiet XII - 116,75 Pakiet XIII - 23,28 Pakiet XIV- 10,80 Pakiet XV- 28,62 Pakiet XVI- 165,97 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium winne być wniesione tylko przed upływem terminu składania ofert - to jest do dnia 9.12.2010r. do godz.11:00 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy nr 53 11 602202 0000 0000 61935417 Bank Milenium , z dopiskiem wadium do przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych pakiet nr. 6.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych winne być udzielone do końca ostatecznego terminu związania ofertą. 7.Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu winno zostać złożone w kasie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Morągu w zamkniętej kopercie opisanej tak jak oferta, z dopiskiem wadium do przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych pakiet nr ... i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp@spzozmorag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dializoterapia, zestawy do hemodializy i plazmaferezy
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia pozajelitowego i dojelitowego
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia pozajelitowego i dojelitowego
Dodano: 2015-06-23 - ZP46/2014 Zakup oraz dostawa leków
Dodano: 2014-12-08 - ZP41/2014 Zakup oraz dostawa leków
Dodano: 2014-11-26 - produkty lecznicze
Dodano: 2014-08-25 - Dostawa płynów i sprzętu do dializ - II postępowanie
Dodano: 2014-07-23 - Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia pozajelitowego i dojelitowego
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2014-06-06