Przetargi.pl
Dostawa produktów l;eczniczych

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów l;eczniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – globulina anty Hbs, Pakiet nr 2 – insuliny ludzkie i analogi insulin, Pakiet nr 3 – insuliny ludzkie, analogi insulin i leki przeciwpsychotyczne, Pakiet nr 4 – paski do oznaczania glukozy, Pakiet nr 5 – fenobarbital inj, Pakiet nr 6 – surfaktant, Pakiet nr 7 – alprostadilum inj. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.7 do SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r Nr 45, poz.271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 4. Wykonawca oświadczy, że: a) posiada dokumenty potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę leki, są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. Z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, b) przedmiot zamówienia spełnia wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, c) dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia produkty lecznicze będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych i ważnym okresie przydatności do użycia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny (od daty dostawy przedmiotu zamówienia do szpitala) okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia, d) ceny leków spełniają wytyczne określone w art.9 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 122, poz. 696 z późn. zm.). 5. Sukcesywne dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w miejscach i w ilościach wskazanych w zamówieniu złożonym przez Zamawiającego, w terminie do 48 godzin (liczone w dni robocze) od dnia złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mail'em. W trybie CITO do 24 godzin od dnia złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mail'em
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 2 - 840,00 zł Pakiet nr 6 - 2340,00 zł Dla Pakietu nr: 1, 3, 4, 5, 7 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. o/Sosnowiec, numer konta: 59 1020 2498 0000 8402 0025 7089 z oznaczeniem: ZP-2200-40/17 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH 3. Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza (przelew), b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. DzU z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4.1 Wadium w formie ww. poręczeń i gwarancji należy wnieść do kasy Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1. Zaleca się, aby kserokopia gwarancji lub poręczenia była dołączona do oferty. 4.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – jeżeli oświadczy, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008r Nr 45, poz.271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie tj: 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, 2) ważne zezwolenie GIF na prowadzenie obrotu substancjami psychotropowymi i środkami odurzającymi (dotyczy Pakietu nr 5)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie według załącznika nr 2.2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - potwierdzenie, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. 2. Formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Formularz asortymentowocenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1÷3.7 do SIWZ (dla pakietów, do których Wykonawca przystępuje). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach