Przetargi.pl
Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Mętowie

Zespół Szkół w Mętowie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin 6, Mętów 124
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518622 , fax. 81 7518622
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Mętowie
    Mętów 124 124
    20-388 Lublin 6, woj. lubelskie
    tel. 81 7518622, fax. 81 7518622
    REGON: 06027514400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsmetow.boo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Mętowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów i artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Mętowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zamieszczony w załącznikach od nr 1a do 1j (szt. 10) do SIWZ. Podane ilości poszczególnych produktów są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany zamawianych ilości w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy. 3. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe Część I - produkty mleczarskie Część II - mięso Część III - wędliny Część IV - drób Część V - warzywa, owoce i podobne produkty Część VI - różne produkty spożywcze Część VII - - pieczywo i wyroby cukiernicze Część VIII - jaja Część IX - ziemniaki Część X - mrożonki. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi sukcesywnie transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Towar dostarczany będzie do Zespołu Szkół w Mętowie wg zamówienia ilościowo - asortymentowego, codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 8.00. w umówionych z intendentem stołówki ilościach i terminach. Dostarczane towary powinny być: 1a najwyższej jakości, w przypadku kwestionowanej jakości dostawca jest zobowiązany do wymiany i dostarczenia nowego towaru w tym samym dniu do godz. 9.00, 1b oferowane produkty muszą spełniać wymogi SANEPIDU, obowiązujące normy jakości żywieniowej oraz wymagania oceny organoleptycznej. Produkty powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Dostarczone produkty powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 20% całkowitego okresu do spożycia), 1c dostarczane pieczywo, drożdżówki, pączki muszą być z wypieku (smażenia) wykonanego w dniu dostawy, 1d na produkty takie jak: banany, botwina, cytryny, gruszki, kalafior, kiwi, koper, mandarynki, ogórki świeże, papryka, pieczarki, pomidory, rzodkiewka, sałata, szczypior, śliwki, truskawki obowiązywać powinny aktualne ceny sezonowe, 1e cena powinna być ustalona na cały okres trwania umowy, z wyjątkiem zapisu w pkt. 1d, 1f zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w sprawie sposobu i warunków dostarczenia produktów i artykułów spożywczych do miejsc zbiorowego żywienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach