Przetargi.pl
Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części. 1. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: Część 1 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3, 3A do SIWZ, Część 4 – dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ, Część 5 – dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – dostawa materiałów medycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – dostawa płynów do odkażania, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Każdy produkt leczniczy, składający się na przedmiot zamówienia w części 1 i 2 musi posiadać pozwolenie dopuszczające go do obrotu wydane przez upoważniony do tego organ, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz.U. 2020 nr poz. 944) 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca: w części 1 i 2: 1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu maksymalnie 36 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila, 2/ W przypadku gdy lek zostanie wycofany z użytku lub którego produkcja została czasowo zawieszona, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować równoważnik o niegorszych parametrach niż lek opisany w SIWZ i w tej samej cenie lub niższej, w części 3; 4; 5; 6; 7, 1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego 2/ zapewnił dla asortymentu zawartego w części 4 (szwy chirurgiczne) okres ważności wynoszący minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Ponadto dla wszystkich części: 1/ Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy w godz. 9.00-13.00 własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem w następujące miejsce: - w części 1 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30 w Lublinie, - w części 2 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, do magazynu przy ul. Akademickiej 12A i wskazanych Jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, - w części 3 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, do magazynu przy ul. Akademickiej 12A i wskazanych Jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, - w części 4 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, - w części 5 - do magazynu przy ul. Akademickiej 12A w Lublinie, - w części 6 - do Klinik Weterynaryjnych Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UP w Lublinie przy ul. Głębokiej 30, - w części 7 - do magazynu przy ul. Akademickiej 12A w Lublinie. w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 2/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 3/ Wykonawca zobowiązuje się, aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu. 4/ W przypadku, gdy producent przedmiotu umowy stosuje rabaty, opusty, promocje, Wykonawca ma obowiązek je zastosować w trakcie obowiązywania umowy, informując Zamawiającego, e-mailem lub faksem o zasadach i zakresie ich stosowania, 5/ Zamawiający zastrzega możliwość nie wybrania całego asortymentu wymienionego w poszczególnych częściach postępowania. 6/ Wykonawca zapewnia gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy. 7/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu). 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ (załącznik o nr 1-7 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 2/ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów. 5/ Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w ciągu 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla część 1- 7 i ich wagi przedstawiają się następująco: część 1 i 2 - Cena oferty brutto – 60 % Termin wykonania dostawy częściowej - 40% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najkrótszy termin wykonania, dostawy częściowej, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej. Termin wykonania należy określić w godzinach. a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 24 godziny będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 24 godzinny termin dostawy częściowej. b) Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 36 (trzydzieści sześć) godziny, licząc od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. część 3, 4, 5, 6 i 7 - Cena oferty brutto – 60% Termin wykonania dostawy częściowej – 40% - Termin należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin dostawy: - w części 3, 4, 5, 6, 7 nie był dłuższy niż 4 dni robocze i nie krótszy niż 2 dni robocze. Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż 4 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Minimalny punktowany termin dostawy częściowej to 2 dni robocze. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy częściowej krótszy niż 2 dni to do obliczenia ilości punktów Zamawiający podstawi do wzoru w miejscu „To” liczbę 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W części 1 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia w części 1. W części 2 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia w części 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia, w zależności od części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę: - w części 1 - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ, - w części 2 - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, - w części 3 - wypełniony załącznik nr 3 i 3A do SIWZ, - w części 4 - wypełniony załącznik nr 4 i 4A do SIWZ, - w części 5 - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, - w części 6 - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ, - w części 7 – wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i musi mięć postać oryginału (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach