Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
Grunwaldzka 4
36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
tel. 0172271222, fax. 0172271233
REGON: 00030450400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów do pielęgnacji pacjenta w 10 pakietach - powtórzenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
,,Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów do pielęgnacji pacjenta w 10 pakietach - powtórzenie'' - do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1Dostawa obejmuje: Pakiet 1 – Mircera – 1 poz. asortymentowa wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 2 – Erytropoetyna – 1 poz. asortymentowa wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 3 – Leki różne I – 8 poz. asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 4 – Leki różne II – 7 poz. asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 5 – Cynacalcet – 1 poz. asortymentowa wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 6 – Żel medyczny poślizgowy – 1 poz. asortymentowa wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 7 – BCG Medac – fiolki – 1 poz. asortymentowa wyszczególniona w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 8 – Roztwory do leczenia ran – 4 poz. asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 9 – Chlorek sodu do przepłukiwania venflonów - 2 poz. asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet 10 – Przylepce – 5 poz. asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, 2.2 Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca, który będzie dostarczał leki wymienione w załącznikach musi zapewnić dostawy zgodnie z wymaganiami tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej 2) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej oraz spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej . 2.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego leku (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 3) Braki w dostawach leków objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 – Kierownikowi Apteki Szpitalnej. 4) W przypadku okresowego braku dostępności leku z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo – w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 6) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu farmaceutycznego innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/. 7) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności i przydatności do użycia, nie krótsze niż 9 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). - dotyczące Pakietów :1; 2; 3; 4; 5; 7 (produkty farmaceutyczne) 9) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności i przydatności do użycia, nie krótsze niż 6 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). - dotyczące Pakietów :6; 8; 9; 10 (wyroby medyczne) 10) W związku z podaniem niektórych produktów leczniczych w nazwach handlowych w SIWZ, Zamawiający dopuszcza produkty lecznicze równoważne w rozumieniu definicji: „Leki są równoważne terapeutycznie, jeśli są równoważne farmaceutycznie oraz klinicznie wykazują taka samą skuteczność i bezpieczeństwo działania” (Literatura „Dostępność farmaceutyczna i dostępność biologiczna leków” S. Janicki. M. Szmitowska, W. Zielińska. 11) Opakowanie nie może zawierać więcej niż 125 tabletek, 100 amp. , 4 kg. Przy przeliczaniu należy podawać ilości zaokrąglone w górę do pełnych opakowań. 12) W przypadku braku leku lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 14) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia . 15) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. 16) Zamawiający wyraża zgodę na zamienne zaoferowanie leków w postaci tabletek, drażetek, kapsułek itp. (np. drażetek na tabletki dojelitowe, tabletki na drażetki, w tym powlekane itp.) , celem zaoferowania korzystniejszej oferty cenowej, z wyjątkiem leków o modyfikowanej postaci np.: tabletki o kontrolowanym uwalnianiu, przedłużonym działaniu itp. 17) Zamawiający nie dopuszcza zamiany w przypadku leków iniekcyjnych , fiolki na ampułki, dopuszcza zamianę ampułki na fiolki. 18) Zamawiający w celu usprawnienia procedury analizy wyliczeń rachunkowych prosi o przesłanie razem ze składaną ofertą pisemną również plików formularza cenowego ( zał. nr 4 ) w formie elektronicznej – na dowolnym nośniku w wersji edytowalnych plików. 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać aktualne Zezwolenie – Decyzja wydana przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zezwalającą na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi. (dotyczy produktów farmaceutycznych)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.szpital.kolbuszowa.pl zakładka Przetargi ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ETAP SKŁADANIA OFERT: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik Nr 4 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 2.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp. 3. Oświadczenie, że oferowany asortyment zamówienia posiada odpowiednie świadectwa rejestracyjne i jest dopuszczony do stosowania w Publicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej wg załącznika nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bipolarnego systemu do zamykania naczyń.
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala im Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu - Aparat USG klasy Premium z 7 sondami
Dodano: 2024-03-18 - 9.24 Sprzedaż i dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa laserów okulistycznych
Dodano: 2024-03-07 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-01-18 - Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii z Centralną Pracownią Endoskopii.
Dodano: 2024-01-09 - Zakup i dostawa defibrylatorów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej „Sanatorium” im. Jana Pawła II w Górnie
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji
Dodano: 2023-12-04