Przetargi.pl
Dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 pakiety.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
    REGON: 00030854800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 pakiety.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 pakiety: - pakiet nr 1 - erytropoetyna - ferii hydroxidum dextranum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: pakiet nr 1 - 8130 zł pakiet nr 2 - 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1. ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował w swojej ofercie termin płatności niższy niż 30 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako sprzeczna ze specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum). a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, c)dokumenty o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 10 , niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja wystawiona dla osób fizycznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy dotyczy w szczególności wszystkich wspólników spółki cywilnej. 6.Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej. 7.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 8.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu 3 lat w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania wraz z referencjami. Za zamówienia porównywalne zamawiający uznaje zamówienia na dostawy do szpitali produktów medycznych o wartości nie mniejszej niż 50% ceny oferty.. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 11.Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzającej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz z podpisem i dopiskiem -za zgodność z oryginałem- lub przez notariusza. ROZDZIAŁ VII Inne wymagane dokumenty , które mają dostarczyć wykonawcy. Dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji skutkować będzie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy odrzuceniem oferty. 1.Wypełniony poprawnie formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Wypełnione arkusze cenowe - załączniki nr 1a do niniejszej specyfikacji. 3.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną