Przetargi.pl
Dostawa produktów chemicznych

Kopalnia Siarki "Machów" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-402 Tarnobrzeg, ul. Zakładowa 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8233025, 8236948 , fax. 015 8233025
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Siarki "Machów" S.A.
    ul. Zakładowa 50 50
    39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8233025, 8236948, fax. 015 8233025
    REGON: 83020562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów chemicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów rolno- chemicznych w następującym asortymencie, ilościach i terminach: Pierwsza dostawa w kwietniu do dnia 24.04.2009r., druga dostawa w maju do dnia 22.05.2009r., trzecia dostawa w czerwcu do dnia 19.06.2009r., czwarta dostawa w lipcu do dnia 21.07.2009r., piąta dostawa w sierpniu do dnia 19.08.2009r., szósta dostawa we wrześniu do dnia 21.09.2009r. denaturat bezbarwny A5L szt. 10 potafoska magnezowo-wapienna workowana T 6 saletra amonowa workowana T 2 płyn chwastobójczy RANDAP 360 SL a5 L lub równoważny L 180 płyn chwastobójczy dicoherb 750 SL a5L lub równoważny L 60 preparat na komary BROS a 50ml lub równoważny szt. 171 preparat owadobójczy PIRIMOR 25 WG (na 5L roztworu) lub równoważny szt. 5 preparat przeciw insektom ASCYP 10 WP 25g lub równoważny szt. 20 siarczan amonu kg 20 trutka na gryzonie NORNIX 5 kg lub równoważny szt. 22 trutka na gryzonie RAT KILLER 250g lub równoważny szt. 54 taczki budowlane szt. 5 drabina aluminiowa 10 m szt. 1 grabie metalowe 16-zębów oprawione szt. 20 grabie plastikowe oprawione szt. 45 kilof oprawiony szt. 3 łopata piaskówka oprawiona szt. 65 motyka oprawiona szt. 10 nóż monterski RGMe szt. 5 nóż ogrodniczy RGNn szt. 5 siekiera oprawiona 1 kg szt. 10 siekiera oprawiona 1,5 kg szt. 12 style do grabii szt. 10 szpadel ogrodniczy oprawiony szt. 75 trzonek do młotka L30 szt. 10 trzonek do młotka L50 szt. 10 trzonek do młotka L80 szt. 10 trzonek do szpadla szt. 40 trzonki do łopat i wideł szt. 40 widły czterozębowe oprawione szt. 10 PAKIET II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów chemicznych wysokowartościowych i róźnych w następującym asortymencie, ilościach i terminach: Pierwsza dostawa w kwietniu do dnia 24.04.2009r., druga dostawa w maju do dnia 22.05.2009r., trzecia dostawa w czerwcu do dnia 19.06.2009r., czwarta dostawa w lipcu do dnia 21.07.2009r., piąta dostawa w sierpniu do dnia 19.08.2009r., szósta dostawa we wrześniu do dnia 21.09.2009r. chester CLEANER F-3 (600 ml) lub równoważny szt. 12 chester metal SUPER WT (A-1kg) lub równoważny szt. 14 chester metal super 90T (mat do reg.pow.met.i zab. a 0,2 kg) lub równoważny szt. 1 chester METAL SUPER AL. (A-1kg) lub równoważny szt. 2 czyścik ( odtłuszczacz) do klejenia rurPCV szt. 2 irodur (utwardzacz do kleju OKT-11) (A-0,8kg) lub równoważny szt. 1 kalafonia do lutowania (op.100g) szt. 6 klej do rur PCV poj.118 ml szt. 2 klej do płytek mrozoodporny A-25kg szt. 1 klej LOCTITE nr 406 (A-20g) lub równoważny szt. 6 klej OKT-11 (A-1kg) lub równoważny kg 2 klej PRONIKOL (A-2,5 kg) lub równoważny kg 55 klej stolarski WIKOL A-200g lub równoważny szt. 10 odmrażacz do szyb A 300ml szt. 10 pasta do gwintowania ręcznego i maszynowego metali żelaznych i nieżelaznych szt. 2 płyn do potencjometrów 60ml (aerozol) szt. 2 płyn do spryskiwaczy a 5 L (zimowy) szt. 8 płyn smarujący do styków KONTAKT 60 a 200ml lub równoważny szt. 4 płyn smarujący WD-40 400 ml lub równoważny szt. 70 płyn smarujący WD-40 5L lub równoważny szt. 4 utwardzacz Z-1 (a-1kg) lub równoważny kg 2 żywica epoksydowa EPIDIAN-5 lub równoważny kg 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium PAKIET I: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych). PAKIET II: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania oferty do Pakietu I i Pakietu II wadium można wnieść w kwocie łącznej 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42. poz. 275 z późn. zm..)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr 2 do oferty. Podpisane załączniki nr 3a i/lub 3b (harmonogramy dostaw). Podpisany załącznik nr 4 (projekt umowy) do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, Dowód wniesienia wadium. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach