Przetargi.pl
Dostawa produktów budowlanych dla Uniwersytetu Gdańskiego, wg części: I - sukcesywna dostawa wykładzin i klejów II - sukcesywna dostawa stolarki budowlanej III - jednorazowa dostawa terakoty

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów budowlanych dla Uniwersytetu Gdańskiego, wg części: I - sukcesywna dostawa wykładzin i klejów II - sukcesywna dostawa stolarki budowlanej III - jednorazowa dostawa terakoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów dla Uniwersytetu Gdańskiego, według: Część I - sukcesywna dostawa wykładzin i klejów, Część II - sukcesywna dostawa stolarki budowlanej, Część III - jednorazowa dostawa terakoty 2. Informacje dotyczące części postępowania 2.1 Część I 1) Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39531400-7, 44111000-1, 24910000-6. 2) Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wykładzin i klejów, zwane dalej produktami, na potrzeby Samodzielnej Sekcji Remontowej Uniwersytetu Gdańskiego. 3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2A (do SIWZ). 4) Zamawiający wymaga aby oferowane produkty w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2A (do SIWZ). 5) Produkty winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). 6) Dostawy produktów będą odbywać się sukcesywnie (etapami) na podstawie zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną z podaniem nazwy produktu i ilości przez Samodzielna Sekcję Remontową Uniwersytetu Gdańskiego. 7) Wykonawca dostarczy produkty, własnym transportem oraz zapewni rozładunek i wniesienie, do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego (adresy obiektów Uniwersytetu Gdańskiego dostępne na stronie http://ug.edu.pl/kontakt/mapy ). 8) Termin dostawy częściowej nie będzie dłuższy niż: 15 dni roboczych* - wykładziny, 5 dni roboczych* - pozostałe produkty od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1.1 - termin dostawy zamówienia częściowego stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 9) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 12 projektu umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy. 11) Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej partii produktów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy produktem / produktami przedstawionym(i) w ofercie a dostarczonym(i) przez Wykonawcę, b)widocznego uszkodzenia lub wady produktu / produktów, uniemożliwiającej(ych) jego / ich użycie. 12) W przypadkach określonych w ppkt. 11), przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 12 projektu umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania produktu / produktów, a Wykonawca jest obowiązany do jej / ich wymiany na nowy(e) wolny(e) od wad. Jeżeli termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 projektu umowy. 13) Wykonawca poniesie koszty transportu oraz rozładunku wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 14) Wszystkie dostarczane (w opakowaniach) produkty mają posiadać: a) etykietę zawierającą informacje o produkcie (datę produkcji, termin użycia - nie krótszy niż 6 miesięcy, wagę lub pojemność lub pole powierzchni, opis sposobu użycia, zastosowania, dane techniczne), b) atest PZH (jeżeli jest wymagany prawem). 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 projektu umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 2.2 Część II 1) Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44221200-7. 2) Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa stolarki budowlanej, zwane dalej produktami, na potrzeby Samodzielnej Sekcji Remontowej Uniwersytetu Gdańskiego,. 3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2B (do SIWZ). 4) Zamawiający wymaga aby oferowane produkty w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2B (do SIWZ). 5) Produkty winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). 6) Dostawy produktów będą odbywać się sukcesywnie (etapami) na podstawie zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną z podaniem nazwy produktu i ilości przez Samodzielna Sekcję Remontową Uniwersytetu Gdańskiego. 7) Wykonawca dostarczy produkty, własnym transportem oraz zapewni wniesienie, do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego (adresy obiektów Uniwersytetu Gdańskiego dostępne na stronie http://ug.edu.pl/kontakt/mapy ). 8) Termin dostawy częściowej nie będzie dłuższy niż 35 dni roboczych*, od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1.2 - termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 9) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 12 projektu umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy. 11) Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej partii produktów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy produktem / produktami przedstawionym(i) w ofercie a dostarczonym(i) przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wady produktu / produktów, uniemożliwiającej(ych) jego / ich użycie. 12) W przypadkach określonych w ppkt 11), przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 12 projektu umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania produktu / produktów, a Wykonawca jest obowiązany do jej / ich wymiany na nowy(e) wolny(e) od wad. Jeżeli termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 projektu umowy. 13) Wykonawca poniesie koszty transportu oraz rozładunku wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 14) Wszystkie dostarczane produkty mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie: datę produkcji, opis sposobu montażu, dane techniczne. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 projektu umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 2.3 Część III 1) Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44112210-3. 2) Przedmiotem zamówienia publicznego jest jednorazowa dostawa terakoty (gres) wraz z klejem i fugą, zwane dalej produktami, na potrzeby Samodzielnej Sekcji Remontowej Uniwersytetu Gdańskiego,. 3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2C (do SIWZ). 4) Zamawiający wymaga aby oferowane produkty w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2C (do SIWZ). 5) Produkty winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). 6) Dostawa produktów odbędzie na podstawie zamówienia złożonego drogą elektroniczną przez Samodzielną Sekcję Remontową Uniwersytetu Gdańskiego. 7) Termin dostawy nie będzie dłuższy niż 14 dni roboczych*, od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1.3 - termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego, tj. 02.05.2016 r., 27.05.2016 r. i 31.10.2016 r. 8) Wykonawca dostarczy produkty, własnym transportem oraz zapewni wniesienie, do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Samodzielną Sekcję Remontową UG (adres obiektu Uniwersytetu Gdańskiego dostępny na stronie http://ug.edu.pl/kontakt/mapy ). 9) Dostawę uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 11 projektu umowy (załącznik nr 5B do SIWZ) w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 projektu umowy. 11) Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych produktów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy produktem / produktami przedstawionym(i) w ofercie a dostarczonym(i) przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wady produktu / produktów, uniemożliwiającej(ych) jego / ich użycie. 12) W przypadkach określonych w ppkt 11), przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 projektu umowy (załącznik nr 5B do SIWZ) sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania produktu / produktów, a Wykonawca jest obowiązany do jej / ich wymiany na nowy(e) wolny(e) od wad. Jeżeli termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 projektu umowy(załącznik nr 5B do SIWZ), Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 projektu umowy. 13) Wykonawca poniesie koszty transportu oraz rozładunku wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 14) Wszystkie dostarczane (w opakowaniach) produkty mają posiadać: a) etykietę zawierającą informacje o produkcie (datę produkcji, termin użycia - nie krótszy niż 6 miesięcy, wagę lub pojemność lub pole powierzchni, opis sposobu użycia, zastosowania, dane techniczne), b) atest PZH (jeżeli jest wymagany prawem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395314007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I część 1900,00 PLN (jeden tysiąc dziewięćset złotych), II część 390,00 PLN (trzysta dziewięćdziesiąt złotych), III część 250,00 PLN ( dwieście pięćdziesiąt złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-78/16/MB - z oznaczeniem numeru i nazwą części do której zostało wniesione . Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach