Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produkcyjnego systemu druku monochromatycznego, kolorowego systemu wielofunkcyjnego oraz usługa kompleksowego serwisowania wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi tych urządzeń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa produkcyjnego systemu druku monochromatycznego, kolorowego systemu wielofunkcyjnego oraz usługa kompleksowego serwisowania wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi tych urządzeń: 1. Produkcyjny system druku monochromatycznego - 1 szt. 2. Kolorowy sy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy urządzeń wraz z instalacją i uruchomieniem, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy, Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz wykonanych dostaw, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 2 SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa nowych, cyfrowych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, serwisem oraz wdrożeniem systemu zarządzania drukiem
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych (MFP - Multi Function Product) dla Biura Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa urządzeń drukujących oraz oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2014-10-16 - Wykonywanie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych eksploatowanych przez Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddziału Zamiejscowego w Pile
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.
Dodano: 2013-06-11 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego A3 - kserokopiarki z funkcją drukarki sieciowej i skanera sieciowego w ilości 1 szt.
Dodano: 2012-10-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia: monochromatycznego A3 i wielofunkcyjnego A4
Dodano: 2012-07-26 - dostawa urządzeń: plotera kolorowego i produkcyjnego systemu kolorowej drukarki cyfrowej oraz usługa kompleksowego serwisowania produkcyjnego systemu kolorowej drukarki cyfrowej i przeprowadzenia szkoleniem z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń
Dodano: 2012-02-24 - Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddziału Zamiejscowego w Lesznie i Koninie
Dodano: 2011-06-14