Przetargi.pl
DOSTAWA Probówek oraz igieł jednorazowego użytku do zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 ZNAK SPRAWY ZP - PN - 4 / SM / 2010

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3311031 w. 354 , fax. 052 3311031
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
    ul. Sądowa 18 18
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3311031 w. 354, fax. 052 3311031
    REGON: 55916990970000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA Probówek oraz igieł jednorazowego użytku do zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 ZNAK SPRAWY ZP - PN - 4 / SM / 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego jest dostawa probówek oraz igieł jednorazowego użytku do zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi według asortymentu opisanego szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy probówek oraz igieł jednorazowego użytku do zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi według zamówień składanych przez Zamawiającego zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 1 ( formularz cenowy)do SIWZ .Przedmiotem zamówienia są dostawy probówek oraz igieł jednorazowego użytku do zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi posiadające atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20 kwietni a 2004 r o wyrobach medycznych i Rozporządzeniem MZ z dnia 30.04.2004 r w sprawie wzoru oznakowania wyrobów medycznych znakiem CE Oferty muszą być kompletne, to znaczy muszą zawierać pełny asortyment , nie ujęcie wszystkich pozycji spowoduje odrzucenie oferty. Ilości znajdujące się w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi. Nie wszystkie z tych pozycji zostaną przez Zamawiającego zamówione. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Ilość i asortyment szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ będący jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331925007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy , którzy spełniają warunki, dotyczące : 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej , 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 6.wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ i umowie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia . W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Dostawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1)Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po 3 sztuki probówek z każdego asortymentu i 1 sztukę statywu do OB. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się ,aby każdy Wykonawca spełniał wymagania, o których mowa w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy wykonane zostały należycie. 4.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 10.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 11.informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1- 11 składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach