Przetargi.pl
Dostawa probówek jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła w kierunku badań na białaczkę i brucelozę

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7 7
    10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
    REGON: 00009266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa probówek jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła w kierunku badań na białaczkę i brucelozę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła w kierunku badań na białaczkę i brucelozę w ilości 150 000 szt. ( sto pięćdziesiąt tysięcy szt.) o parametrach techniczno -użytkowych: 1.Wymagana średnica probówki w przedziale wymiarów 10 - 16 mm 2.Wymagana długość probówki w przedziale wymiarów 90 -100 mm. 3.Kapturek igły szczelnie zamykający probówkę z osłonką zatrzaskiwaną i zaopatrzony w mechanizm pozwalający na łatwe i szybkie jego zdjęcie jedną ręką. 4.Probówka musi być wyposażona w igłę o średnicy 2 mm i długości 45 mm z nałożoną zdejmowaną osłonką. Długość igły wraz z częścią zatopioną- 45 mm. 5.Pojemność 10 ml. 6.Wymaga się, żeby igła była sterylna. 7.Wymaga się aby probówka była zabezpieczona wewnętrznie przed hemolizą krwi. 8.Wymaga się, żeby probówka była czysta mikrobiologicznie. 9.Probówki musza zawierać separator/wykrzepiacz (perełki plastikowe), który zapewni dostępność surowicy ponad skrzepem w momencie rozpoczęcia procedury laboratoryjnej. 10.Termin przydatności probówki minimum 2 lata od dnia zakupu. 11.Probówka musi być wyposażona w samoprzylepną etykietę do opisu. Etykieta musi być naklejona na probówkę. 12.Zamawiający wymaga aby probówki pakowane były w kartony ze stelażem po 50 sztuk w pozycji pionowej. 1.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331925007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznychwzór oświadczenia zał. nr2) 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.1. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w siwz nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. Odpis z krajowego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stanowiącego udokumentowanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku wykonawców (oferta wspólna) lub wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej- dotyczy to każdego z wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 1.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zam. publicznych (wzór zał. nr 2). 1.4 Dokument (lub kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem) potwierdzający wpis oferowanych przyrządów do pobierania krwi do Rejestru Wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej zgodnie z Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach stosownych w medycynie weterynaryjnej (Dz. U. Nr 93 poz. 893) lub zgłoszenie o przedłużeniu wpisu do rejestru wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej. 1.5.Opinię Państwowego Instytutu Weterynarii w Puławach na temat oferowanego produktu (kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl/biuletyn/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach