Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4172172, 4172179, 4172183 , fax. 012 4110118
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25 25
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax. 012 4110118
REGON: 01751157500075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu oraz jego instalacja w ciągu drogi krajowej nr 4 na odcinku Kraków - Tarnów w miejscowości Wola Dębińska w km 490+800 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje m.in.: - wykonanie dwóch stanowisk preselekcyjnych do ważenia pojazdów w ruchu, - wykonanie stref wideorejestracji dla dwóch kierunków ruchu, - wyposażenie istniejącego punktu kontroli, zlokalizowanego na stałej stacji ważenia w Woli Dębińskiej, w komputer wraz z oprogramowaniem do obsługi danych dotyczących przeciążonych pojazdów i klasyfikacji ruchu oraz umożliwiającym przesył tych danych do Centrum Zarządzania zlokalizowanego w GDDKiA Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, - wykonanie strefy bezprzewodowego przesyłu danych o przeciążonych pojazdach o zasięgu do 400m, zainstalowanego w punkcie kontroli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349700007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. A.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp A.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwa zadania polegające na dostawie i instalacji systemu elektronicznego posiadającego funkcję pomiaru parametrów i przesyłania informacji na odległość za pomocą sieci teleinformatycznych. A.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt A.2. muszą spełniać łącznie. A.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt B, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: B.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt A.2., wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: B.2.1. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt A.2.1. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. B.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B.4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. B.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: B.5.1. oświadczenie wymienione w pkt B.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; B.5.2. dokumenty wymienione w pkt B.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt B.3., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; B.5.3. dokumenty wymienione w pkt B.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-8/2013 DOSTAWA I MONTAŻ AUTOMATYCZNYCH URZĄDZEŃ DO MONITORINGU RUCHU TURYSTYCZNEGO PRZY SZLAKACH PIESZYCH W BABIOGÓRSKIM PARKU NARODOWYM
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa i montaż automatycznych urządzeń do monitoringu ruchu turystycznego przy szlakach pieszych w Babiogórskim Parku Narodowym
Dodano: 2011-07-11