Przetargi.pl
Dostawa preparatów leczniczych, opatrunków, produktów medycznych oraz Indywidualnych Pakietów Medycznych dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie”

22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 32 28 15 , fax. 261 32 34 50
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 32 28 15, fax. 261 32 34 50
    REGON: 28060368400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów leczniczych, opatrunków, produktów medycznych oraz Indywidualnych Pakietów Medycznych dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów leczniczych, opatrunków, produktów medycznych oraz Indywidualnych Pakietów Medycznych dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie” (dostawa leków OTC, leków przeciwwstrząsowych i innych, materiałów opatrunkowych i produktów medycznych, Indywidualnych Pakietów Medycznych – torba IPMed z zestawem medycznym IPMed) zwanych dalej asortymentem, przeznaczonych dla 22 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu w ramach 3 części. 2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorach umów stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment, o którym mowa w ust. 1 jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zapewnia, że sprzedawany asortyment jest wolny od jakichkolwiek wad, a także spełnia wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia 4. Zamawiający w części 3 przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanej ilości i cenie jednostkowej określonej w formularzu ofertowym w terminie realizacji umowy 5. Zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji zostanie przekazana Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 6. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń finansowych i prawnych. 8. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na preparat równoważny, przy czym oferta taka polega na zaoferowaniu preparatów tożsamych z przedmiotem zamówienia, dla których istnieje wspólna nazwa wg indeksu nazw międzynarodowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 11.Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499, 399, 959, 1495, 1542, 1556, 1590, 1818, 1905.z poźn. zm) tj. posiadanie ważnego zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi, w szczególności zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli Wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych – dotyczy części 1 W części 2 i 3- wyłącznie na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie to może złożyć razem z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach