Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA PREPARATÓW HEMOSTATYCZNYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach: Zadanie nr 1 Samoprzylepne paski do zamykania ran Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Waciki chirurgiczne Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 Opatrunek wykonany z hemostatycznej gąbki Załącznik Nr 3 Zadanie nr 4 Opatrunek donosowy Załącznik Nr 4 Zadanie nr 5 Opatrunki specjalistyczne Załącznik Nr 5 Zadanie nr 6 Gaza powleczona preparatem hemostatycznym Załącznik Nr 6 Produkty w obrębie jednego zadania należy umieszczać wg zasady „od jednego producenta”. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i zakres zamówienia zawiera „Specyfikacja istotnych warunków zamówienia”, załącznik nr 1-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawcy, którzy składają ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy posiadają odpowiednio: aktualną koncesję/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/ składu konsygnacyjnego/ zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osoby uprawnione, następujące dokumenty (poza wskazanymi w Rozdziale 5.A „Dokumenty i oświadczenia składane w terminie składania ofert”) 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do siwz); 2) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN *) – zgodnie z zakresem składanej oferty (danego zadania/zadań), wskazujący co najmniej na: a) nazwę przedmiotu zamówienia, a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone i będzie stosowane przy rozliczeniach), nazwę własną (handlową) i numer katalogowy, 13-cyfrowy kod EAN (jeżeli jest wprowadzony) b) wielkość zamówienia w sztukach lub zestawach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę wielkości c) ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów d) stawkę podatku VAT e) wartość ogółem netto i brutto pozycji asortymentowej f) wartość netto i brutto oferty danego zadania – jeżeli w zadaniu ujęta jest więcej niż jedna pozycja asortymentowa 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. 4) próbki przedmiotu zamówienia **), z co najmniej 3-miesięcznym terminem ważności – dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem jakości – wymóg dotyczy tylko zadań, dla których taką informację załączono w treści załącznika opisującego przedmiot zamówienia i wskazano ich ilość.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach