Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI, ANTYSEPTYKI ORAZ WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI, ANTYSEPTYKI ORAZ WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DODATKOWEGO wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Preparat do antyseptyki skóry pacjenta W zakresie określonym w Załączniku nr 1 Zadanie nr 2 Preparat do dezynfekcji skóry przed procedurą inwazyjną W zakresie określonym w Załączniku nr 2 Zadanie nr 3 Preparaty do maszynowego, ultradźwiękowego i manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, kontenerów, fiberoskopów oraz sprzętu W zakresie określonym w Załączniku nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, który składa ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy - posiada aktualną koncesję/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/składu konsygnacyjnego/ zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „ Dokumenty i oświadczenia składane do upływu składania ofert” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4 do siwz); 3) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na: a) nazwę handlową proponowanego preparatu/produktu, 13-cyfrowy kod EAN (jeśli nadano) oraz jego producenta oraz - jeśli jest wprowadzony – nazwę własną i/lub numer katalogowy b) ilość – wyrażoną w sztukach/jednostkach wg SIWZ LUB – alternatywnie: w pełnych opakowaniach każdego z elementów przedmiotu zamówienia, zabezpieczających zapotrzebowanie Zamawiającego określone w SIWZ oraz jednocześnie podając wielkość tych opakowań, UWAGA: w odniesieniu do preparatów, których zapotrzebowanie określone jest w litrach „roztworu roboczego” – na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości KONCENTRATU środka w celu otrzymania zapotrzebowanej przez Zamawiającego ilości roztworu roboczego i przeniesienia liczby pełnych opakowań koncentratu (wg zaokrąglenia w górę w przypadku, gdy z przeliczenia wynikiem będzie liczba ułamkowa) do kosztorysu ofertowego. c) ceny jednostkowe NETTO poszczególnych sztuk/opakowań przedmiotu zamówienia, d) stawka podatku VAT e) wartość netto i brutto poszczególnych pozycji f) wartość netto i brutto oferty ogółem w zadaniu 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 5) wypełniona tabela parametrów oceny jakościowej podanych w Załącznikach 1-3 • w przypadku parametrów podlegających ocenie jakościowej przy ich wypełnianiu należy dokonać charakterystyki/opisu adekwatnego do sposobu oceny poszczególnych parametrów (w wartościach lub cechach odnoszących się do podanej metody przyznawania punktów w kryterium jakości). Brak opisu dla danej cechy spowoduje przyznanie 0 punktów dla parametru. Wykonawca jest zobligowany do podania opisu w w/w kolumnie w sposób pozwalający na jednoznaczną ocenę oferty za cechy oceniane. W przypadku niejednoznacznej odpowiedzi – oferta nie otrzyma punktu za parametr. • umieszczać wiarygodne i zgodne ze stanem faktycznym informacje; odrzucenie oferty spowoduje podanie wyższych/lepszych opisów dla cech oferowanego przedmiotu zamówienia niż wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty i/lub przekazanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego i/lub udzielonych wyjaśnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach