Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I ANTYSEPTYKI

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I ANTYSEPTYKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I ANTYSEPTYKI wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk pracownika wraz z wyposażeniem W zakresie określonym w Załączniku nr 1 Zadanie nr 2 Preparaty do antyseptyki skóry przed zabiegami inwazyjnymi W zakresie określonym w Załączniku nr 2 Zadanie nr 3 Preparat do dezynfekcji skóry przed procedurą inwazyjną W zakresie określonym w Załączniku nr 3 Zadanie nr 4 Preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętów w obszarze medycznym W zakresie określonym w Załączniku nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przez co rozumie się, iż wykonawcy, którzy składają ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy posiadają aktualną koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/składu konsygnacyjnego/zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18. Dokumenty, które muszą być złożone w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do siwz); 2) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na: a) nazwę handlową proponowanego preparatu/produktu, 13-cyfrowy kod EAN (jeśli nadano) oraz jego producenta oraz - jeśli jest wprowadzony – nazwę własną i/lub numer katalogowy b) ilość – wyrażoną w sztukach/jednostkach wg SIWZ LUB – alternatywnie: w pełnych opakowaniach każdego z elementów przedmiotu zamówienia, zabezpieczających zapotrzebowanie Zamawiającego określone w SIWZ oraz jednocześnie podając wielkość tych opakowań, UWAGA: w odniesieniu do preparatów, których zapotrzebowanie określone jest w litrach „roztworu roboczego” – na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości KONCENTRATU środka w celu otrzymania zapotrzebowanej przez Zamawiającego ilości roztworu roboczego i przeniesienia liczby pełnych opakowań koncentratu (wg zaokrąglenia w górę w przypadku, gdy z przeliczenia wynikiem będzie liczba ułamkowa) do kosztorysu ofertowego. c) ceny jednostkowe NETTO poszczególnych sztuk/opakowań przedmiotu zamówienia, d) stawka podatku VAT e) wartość netto i brutto poszczególnych pozycji f) wartość netto i brutto oferty ogółem w zadaniu 3) dowód wpłaty wadium 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3 5) wypełniona tabela parametrów oceny jakościowej podanych w Załącznikach 1-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach