Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI- 22 ZADANIA

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI- 22 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji. Zakres zamówienia obejmuje 22 nw. zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa preparatu do dezynfekcji rąk Zadanie nr 2 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym Zadanie nr 3 - Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z możliwością wykorzystania do mycia ciała pacjenta. Zadanie nr 4 - Dostawa preparatu barwionego do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry Zadanie nr 5 - Dostawa preparatu bezbarwnego do dezynfekcji skóry Zadanie nr 6 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia. Zadanie nr 7 - Dostawa preparatu do maszynowego i menualnego mycia endoskopów i innych wyrobów medycznych. Zadanie nr 8 - Dostawa preparatu do mycia i wstępnej dezynfekcji instrumentów medycznych i głowic ALOKA Zadanie nr 9 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych Zadanie nr 10 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych Zadanie nr 11 - Dostawa preparatu chlorowego do dezynfekcji sprzętu medycznego Zadanie nr 12 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów, głowic i powierzchni delikatnych, wrażliwych na działanie alkoholi Zadanie nr 13 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów i inkubatorów Zadanie nr 14 - Dostawa preparatu do dezynfekcji wyrobów z tworzyw sztucznych o szybkim działaniu sporobójczym Zadanie nr 15 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji kaczek i basenów w myjniach-dezynfektorach. Zadanie nr 16 - Dostawa preparatu do maszynowego mycia utensyli szpitalnych w myjniach - dezynfektorach . Zadanie nr 17 - Dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach ETD. Zadanie nr 18 - Dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjni INNOVA E3 . Zadanie nr 19 - Dostawa preparatu do maszynowego mycia i płukania narzędzi chirurgicznych i instumentarium medycznego w myjniach-dezynfektorach . Zadanie nr 20 - Dostawa preparatu do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych . Zadanie nr 21 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni przedmiotów o działaniu sporobójczym . Zadanie nr 22 - Dostawa preparatu do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi, instrumentów . 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33 63 16 00-8- środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1-22 do SIWZ. 3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.6. Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych będących przedmiotem umowy w obrębie zadania pod warunkiem, że wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 3.7. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres utrzymania stałości cen
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach