Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji spełniających parametry jakościowe dla środków myjących i dezynfekcyjnych, określone normami krajowymi i europejskimi, do Apteki Szpitalnej/ Magazynu Medycznego, przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje 27 nw. zadań: Zadanie nr 1 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie otwartym, Zadanie nr 2 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Zadanie nr 3 - dostawa preparatu do mycia rąk, ciała i włosów, Zadanie nr 4 - dostawa preparatu barwionego do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego, Zadanie nr 5 - dostawa preparatu bezbarwnego do dezynfekcji skóry, Zadanie nr 6 - dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych, Zadanie nr 7 - dostawa preparatu do odkażania ran na bazie chloru, Zadanie nr 8 - dostawa preparatu do leczenia ran przewlekłych, Zadanie nr 9 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, Zadanie nr 10 - dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych, Zadanie nr 11 - dostawa preparatu chlorowego do dezynfekcji sprzętu medycznego, Zadanie nr 12 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów, głowic i powierzchni delikatnych, wrażliwych na działanie alkoholi, Zadanie nr 13 - dostawa preparatu do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów i inkubatorów, Zadanie nr 14 - dostawa preparatu o szybkim działaniu sporobójczym do dezynfekcji wyrobów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 15 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów, Zadanie nr 16 - dostawa preparatu do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 17 - dostawa preparatu do zwilżania i wstępnej dezynfekcji narzędzi, instrumentariów, Zadanie nr 18 - dostawa preparatu do dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia, Zadanie nr 19 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach typu KEN, Zadanie nr 20 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach GETINGE, Zadanie nr 21 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach DEKO 190, Zadanie nr 22 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach ERLEN 1.45, Zadanie nr 23 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach BHT INNOVA E 3. Zadanie nr 24 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach ETD, Zadanie nr 25 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji sprzętu medycznego oraz obuwia w myjniach- dezynfektorach GETINGE, Zadanie nr 26 - dostawa preparatu myjącego do gruntownego usuwania resztek cementu, kleju z wyposażenia i narzędzi, Zadanie nr 27 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i przedmiotów o działaniu sporobójczym. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i zakres w minimalnej konfiguracji, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.2. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. U. z 2020 r. poz. 322) lub Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944, ze zm.), z etykietą w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.2.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 1 rok, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. 3.2.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty (dotyczy preparatów kwalifikowanych jako produkty lecznicze/ środki farmaceutyczne).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 8.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj.: 9.2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 10.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 12-22, ustawy. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 10.3. Zgodnie z art. 141 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 10.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji do IMW – 12 zadań
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa preparatów do dezynfekcji
Dodano: 2024-03-14 - ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ KRAŚNIK
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry, błon śluzowych, powierzchni i narzędzi
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry, błon śluzowych, powierzchni i narzędzi
Dodano: 2023-11-27 - Dostawy środków do dezynfekcji - 2023
Dodano: 2023-11-09 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych w zakresie 6 części.
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dostawą dozowników i systemu dozującego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 4a
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dostawą dozowników i systemu dozującego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 4a
Dodano: 2023-03-23