Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji spełniających parametry jakościowe dla środków myjących i dezynfekcyjnych, określone normami krajowymi i europejskimi, do Apteki Szpitalnej/ Magazynu Medycznego, przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje 27 nw. zadań: Zadanie nr 1 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, Zadanie nr 2 - dostawa preparatu do mycia rąk, ciała i włosów, Zadanie nr 3 - dostawa preparatu barwionego do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego, Zadanie nr 4 - dostawa preparatu bezbarwnego do dezynfekcji skóry, Zadanie nr 5 - dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych, Zadanie nr 6 - dostawa preparatu do odkażania ran na bazie chloru, Zadanie nr 7 - dostawa preparatu do leczenia ran przewlekłych, Zadanie nr 8 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, Zadanie nr 9 - dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych, Zadanie nr 10 - dostawa preparatu chlorowego do dezynfekcji sprzętu medycznego, Zadanie nr 11 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów, głowic i powierzchni delikatnych, wrażliwych na działanie alkoholi, Zadanie nr 12 - dostawa preparatu do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów i inkubatorów, Zadanie nr 13 - dostawa preparatu o szybkim działaniu sporobójczym do dezynfekcji wyrobów z tworzyw sztucznych, Zadanie nr 14 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów, Zadanie nr 15 - dostawa preparatu do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych, Zadanie nr 16 - dostawa preparatu do zwilżania i wstępnej dezynfekcji narzędzi, instrumentariów, Zadanie nr 17 - dostawa preparatu do dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia, Zadanie nr 18 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach KEN 736-OS, Zadanie nr 19 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach GETINGE 1200, Zadanie nr 20 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach DEKO 190, Zadanie nr 21 - dostawa preparatu do maszynowej dekontaminacji utensylii szpitalnych w myjniach- dezynfektorach KEN 1.45, Zadanie nr 22 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach BHT INNOVA E 3. Zadanie nr 23 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych w myjniach ETD, Zadanie nr 24 - dostawa preparatów do maszynowej dekontaminacji sprzętu medycznego oraz obuwia w myjniach- dezynfektorach GETINGE 4656, GEIINGE 46-SERIES, Zadanie nr 25 - dostawa preparatu do czyszczenia narzędzi chirurgicznych z plam osadów, rdzy, Zadanie nr 26 - dostawa preparatu myjącego do gruntownego usuwania resztek cementu, kleju z wyposażenia i narzędzi, Zadanie nr 27 - dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i przedmiotów o działaniu sporobójczym. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i zakres w minimalnej konfiguracji, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.5.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 175), Ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. 2015 r., poz. 1926) lub Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499), z etykietą w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.5.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 1 rok, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin ważności, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11, ppkt. 12.1) oraz ppkt. 18.4) niniejszej SIWZ. 3.5.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu doku-ment, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 8.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącz-nikiem nr 4 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 10.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cy-wilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 usta-wy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia wymagane w pkt. 6.1. i 6.2. SIWZ. 10.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 10.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Za-mawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach