Przetargi.pl
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Batorego 17/19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6100319 , fax. 056 6557530
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
    ul. Batorego 17/19 17/19
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6100319, fax. 056 6557530
    REGON: 87025227400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych w rozbiciu na zadania: 1. Preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu endoskopowego (endoskopy sztywne i giętkie) - zadanie nr 1, 2. Preparaty do dezynfekcji powierzchni - zadanie nr 2, 3. Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych oraz przedoperacyjnej toalety ciała pacjenta - zadanie nr 3, 4. Preparaty do dezynfekcji sprzętu medycznego - zadanie nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych, b) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedłożą wymagane oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych i oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, e) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego - dotyczy Wykonawców, którzy złoża swoją ofertę na zadanie nr 3, tj. na preparaty do odkażania skóry, błon śluzowych i rąk, 3.Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania oraz, że spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1) w zakresie towarów będących wyrobami medycznymi: zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracje zgodności, 2) w zakresie towarów będących produktami leczniczymi: pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską bądź świadectwo rejestracji albo świadectwo dopuszczenia do obrotu potwierdzające, że produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terytorium RP, 3) w zakresie towarów będących produktami biobójczymi: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego. 4) Do każdego z oferowanych przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań preparatów należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w załączniku nr 1 (zadania nr 1,2,3,4) w tym: skuteczność bójczą preparatu, czas działania, stężenie roztworu użytkowego, 5) do zadania nr 1, poz. 4 należy dołączyć pozytywne opinie o preparacie producentów endoskopów Firm Pentax i Olympus, 6) oświadczenie, że Wykonawca posiada oryginalną lub potwierdzoną przez producenta kopię karty charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej każdego oferowanego preparatu oraz, że w przypadku zawarcia umowy na każde żądanie Zamawiającego dostarczy Zamawiającemu potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem kopie kart charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej - załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach