Przetargi.pl
DOSTAWA PREPARATÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PREPARATÓW DEZYNFEKCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych wraz z usługą wdrożenia programu przestrzegania higieny rąk w otoczeniu pacjenta wg wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz programu monitorującego poziom higieny szpitalnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach niniejszego ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikami nr 2.1 do 2.16 do SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostepniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiajacy żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale 1.7. Wymagania do przedmiotu zamówienia i ważne dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp) do oferty należy załączyć: a. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz.211. ), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności (Dotyczy części nr 1, poz. 1, 3; części nr 2, poz. 2,3,4,5,6,7,8,9; części nr 4, poz.1; części nr 5, poz. 1,2; części nr 6, poz.1; 2; części nr 7, poz. 1,2,3; części nr 8, poz.3; części nr 12, poz. 12; części nr 13, poz. 1, części nr 14, poz. 1, części nr 15, poz.1,2) b. Aktualne raporty końcowe z badań wyrobów medycznych wydane przez jednostkę notyfikowaną – dla środków dezynfekcyjnych (Dotyczy części nr 1, poz. 1, 3; części nr 2, poz. 2,3,4,5,6,7,8,9; części nr 4, poz.1; części nr 5, poz. 1,2; części nr 6, poz.1; 2; części nr 7, poz. 1,2,3; części nr 8, poz.3; części nr 12, poz. 12; części nr 13, poz. 1, części nr 14, poz. 1, części nr 15, poz.1,2) c. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu i/lub pozwolenie tymczasowe i/lub decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 r. poz. 1926 ze zm.) Dotyczy części nr 2, poz. 3,4,5,6,8; części nr 3, poz. 1; części nr 16, poz. 1) d. Aktualne raporty końcowe z badań produktów biobójczych wydane przez jednostki notyfikowane – dla środków dezynfekcyjnych - produktów biobójczych. Dotyczy części nr 2, poz. 3,4,5,6,8; części nr 3, poz. 1; części nr 16, poz. 1) e. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualne Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia dla produktu leczniczego . Dotyczy części nr 11, poz. 1,2, 3, 4, 5, 6, f. Charakterystyki produktu leczniczego – antyseptyki - produkty lecznicze. Dotyczy części nr 11, poz. 1,2, 3, 4, 5, 6, g. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami i parametrami określonymi przez prawo polskie i Unii Europejskiej – dokument - zgłoszenie kosmetyku do bazy CPNP, zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu europejskiego i rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych. Dotyczy części nr 2, poz. 1,2,7, części nr 8, poz. 1,2; części nr 9, poz. 1,2,3, części nr 10, poz. 1, części nr 16, poz.2 h. Aktualne materiały dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie środków do dezynfekcji ( np. ulotki informacyjne, karty katalogowe opisy, prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty) potwierdzające wszystkie wymagane parametry i. Dokumenty wymagane w związku z wdrożeniem programu monitorującego poziom higieny szpitalnej w zakresie części nr 3: - opis, broszura, ulotka opisująca proponowany program, - opis, broszura, ulotka proponowanych dozowników, - wzór tablicy dozowania preparatów – 1 szt.( wg wyboru wykonawcy dla dowolnego preparatu )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach