Przetargi.pl
Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i ednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia podzielona na 6 Części. Zamawiający nie ogranicza części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszJą być kompletne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla poszczególnych części załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Część nr 1 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Czołgowo Samochodowej, Część nr 2 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Inżynieryjno Saperskiej i OPBMR, Część nr 3 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Łączności, Część nr 4 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby MPS, Część nr 5 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Służby Przeładunkowa i Zabezpieczenia Ruchu Wojsk, Część nr 6 Dostawa preparatów chemicznych, materiałów oraz sprzętu eksploatacyjnego dla Sekcji Zabezpieczenia Lotniczo Technicznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę, na terenie kompleksów Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie kompleksów Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku i Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim. Terminy i miejsca dostaw zawarte są w załącznikach do każdego zadania oraz w rozdziale 6 SIWZ. Dostawy winne być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych opakowań po telefonicznym ustaleniu terminu i miejsca podstawa art. 16 ust. 3 Ustawy z dnia 11 maja 2005 roku o opakowaniach i odpadach po opakowaniach Dz. U. Nr 63, poz. 638 z późn. Zm. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż zawarty w załączniku Formularza cenowego do każdej Części załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. Na preparaty chemiczne będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność, za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji załącznik nr 2 do projektu Umowy za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Do każdego produktu chemicznego Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25 luty 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U. 2011, Nr 63, poz. 322. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym poszczególnych zadań załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację w języku polskim potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub w całości nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ Formularz cenowy załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utrata środków czystości ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takich przypadkach oprócz wpisania w formularzu cenowym nazwy równoważnego produktu, Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu, kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. W ramach Wartości zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych, w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Brak opisu technicznego dla produktów równoważnych skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy, jako niezgodne z SIWZ. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje numer umowy, której dotyczy faktura, numer Części zamówienia, której dotyczy faktura, nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach