"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 38481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 134 357 475
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
ul. Zdrojowa 48
38481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4357401, 4357765, fax. 134 357 475
REGON: 87205900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rymanow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preform PET - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preform PET z gwintem typ PCO 1810 o średnicy 28 mm o następujących parametrach technicznych. 1. Preforma o wadze 21 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 350 000 sztuk. 2. Preforma o wadze 21 g, kolorowa (niebieska, zielona), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 000 000 sztuk. 3. Preforma o wadze 33 g, bezbarwna, przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 650 000 sztuk. 4. Preforma o wadze 33 g, kolorowa (niebieska, zielona, różowa), przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy 1 550 000 sztuk. Inne wymagane przez zamawiającego elementy związane z zamówieniem: a. W zakresie zamawiania: 1. Wykonawca prześle zamawiającemu do dnia 12 każdego miesiąca kalendarzowego scan raportu PCI obowiązujący w bieżącym miesiącu. 2. Cena surowca PET do produkcji preform będzie ustalana w oparciu o aktualne kwotowanie PCI dla PET Resin Contract for Western/Central Europe minus stały upust cenowy w całym okresie realizacji umowy wyrażony w EURO/1 tonę . 3. W celu ustalenia ceny poszczególnych asortymentów, dla kolejnych dostaw , które zamawiane będą w okresach od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca, Wykonawca prześle Zamawiającemu ceny poszczególnych asortymentów (1000 sztuk preform) wyliczonych w oparciu o cenę surowca PET będącą częścią zmienną ceny oraz o część stałą ( wartość netto kosztu produkcji 1000 sztuk) , która zostanie wpisana w punkcie 1 kolumna 5 formularza ofertowego. 4. Cena zakupu granulatu przez Wykonawcę będzie przeliczana na złote polskie (PLN) według kursu wymiany NBP dla EUR/PLN z dnia przedłożenia ceny, która obowiązywać będzie na okres od 12 dnia bieżącego miesiąca do 11 dnia kolejnego miesiąca . 5. Do cen sprzedaży netto preform doliczony będzie obowiązujący podatek VAT. 6. Zamawiający przed każdą dostawą częściową złoży Wykonawcy pisemne zamówienie z wyszczególnieniem asortymentu i ilości zamawianych preform PET, na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed planowanym terminem odbioru. 7. Ostateczny termin dostawy zostanie ustalony przez osoby upoważnione w umowie do kontaktów, w formie pisemnej tj. e-mail. 8. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której do zrealizowania dostaw z odroczonym terminem płatności konieczne będzie korzystanie z kredytu kupieckiego. Sposób przyznania i limit kredytu kupieckiego określono we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. b. W zakresie dostawy: 1. Dostawa towaru do Zakładu Produkcji Wód w Rymanowie Zdroju na koszt Wykonawcy. 2. Towar na czas transportu należy właściwie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, jak również w sposób gwarantujący zachowanie czystości bakteriologicznej. 3. Zamawiający wymaga dostarczania preform w opakowaniach zbiorczych używanych przez Wykonawcę np. kosze/kartony, itp. 4. Zamawiający przy każdorazowej dostawie zobowiązuje się zamawiać i odbierać preformy w ilości odpowiadającej dostawom całosamochodowym. 5. Ostateczny termin realizacji wszystkich dostaw do dnia 31.05.2019 r. 6. Wybór gramatury - wagi preform uzależniony będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego, związane to będzie z bieżącymi potrzebami produkcyjnymi. 7. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji umowy ok. 7 dostaw częściowych preform PET. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dokumenty, z których jednoznacznie wynika, że oferowane produkty (preformy) mogą być wykorzystywane do przechowywania w nich żywności to jest produkowanych przez Zamawiającego wód mineralnych, stołowych i smakowych. 2.W związku z powyższym Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu: “Deklaracji zgodności materiałów z tworzyw sztucznych (preform) przeznaczonych w postaci gotowych wyrobów do kontaktu z żywnością”, zgodnie art. 16 Rozporządzenia Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 października 2004 r. (oryginał lub uwierzytelniona kopia) 3.Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający wymagał będzie wraz każdą partią towaru dostarczania dokumentu na potwierdzenie zgodności z wymaganiami dotyczącymi wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. (oryginał lub uwierzytelniona kopia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 6. Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Dodano: 2022-12-15 - Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Dodano: 2021-04-09 - Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Kolbuszowa
Dodano: 2021-01-22 - Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Dodano: 2021-01-20 - Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Dodano: 2020-12-18 - Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Dodano: 2020-12-14 - Zakup i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2020-11-25 - Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa worków foliowych i pojemników na odpady
Dodano: 2020-10-13 - Sprzedaż i dostawa materiałów laboratoryjnych na potrzeby projektu „Badania i opracowanie technologii produkcji mięsa wieprzowego w kierunku wydłużenia trwałości przechowalniczej, a także zachowania właściwości odżywczych, prozdrowotnych oraz przetwórczo – użytkowych tego surowca i jego produktów”
Dodano: 2020-09-28