Przetargi.pl
Dostawa prefabrykatów brukarskich, betonów towarowych oraz kruszyw - Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prefabrykatów brukarskich, betonów towarowych oraz kruszyw - Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa prefabrykatów brukarskich, betonów towarowych oraz kruszyw - Część nr 1, Część nr 2, Część nr 3. 2.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wytycznymi Polskiej Normy (PN-EN), musi posiadać deklarację zgodności lub aprobatę techniczną dla tych materiałów, dla których jest wymagana. 3.Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm (PN-EN), aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.W przypadku materiałów dla których zgodnie z PN-EN ww. dokumenty są wymagane, Wykonawca do każdej dostarczonej partii załącza powyższe dokumenty. 5.W przypadku podejrzenia, że dostarczony materiał nie spełnia wymaganych norm Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wykonania co najmniej jednego badania kontrolnego dla zastrzeżonej partii produkcyjnej w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. 6.Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości materiałów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości materiałów niż podane ilości szacunkowe bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości materiałów do wartości złożonej przez wykonawcę oferty. Zamawiający będzie zamawiał materiały budowlane sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając je po cenach jednostkowych z oferty. 7.Zakres zamówienia obejmuje: Część nr 1 - dostawa elementów brukarskich: 1.Dostawa wraz z rozładunkiem materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 5 m3 w ciągu jednego dnia i dowóz w godz. od 700 do godz. 1500 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie co najmniej jeden dzień wcześniej. 3.Dyspozycyjność dostawy wybranego asortymentu do 15 dni od daty złożenia zamówienia, dla materiałów których ilość przekracza 5 m3 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie. 4.Dostarczany materiał musi posiadać etykietę z informacją o rodzaju produktu, numerze partii i dacie produkcji. 5.Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone elementy brukarskie będące przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy. Bieg początkowy okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu terminu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Część nr 2 - dostawa betonów towarowych: 1.Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 5 m3 w ciągu jednego dnia i odbiór w godz. od 700 do godz. 1500 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie co najmniej jeden dzień wcześniej. 2.Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 15 dni od daty złożenia zamówienia, dla materiałów których ilość przekracza 5 m3 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie. 3.Z uwagi na szybki czas wiązania mieszanki betonowej i odbiór własnym transportem Zamawiający zastrzega sobie, że punkt odbioru materiału nie może być oddalony od granic administracyjnych miasta Suwałk dalej niż 10 km. Część nr 3 - dostawa kruszyw: 1.Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 5 m3 w ciągu jednego dnia i odbiór w godz. od 700 do godz. 1500 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie co najmniej jeden dzień wcześniej. 2.Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 15 dni od daty złożenia zamówienia, dla materiałów których ilość przekracza 5 m3 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie. 3.Z uwagi na odbiór własnym transportem Zamawiający zastrzega sobie, że punkt odbioru materiału nie może być oddalony od granic administracyjnych miasta Suwałk dalej niż 10 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach