Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
- Data zamieszczenia: 2017-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Marymoncka 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
REGON: 000289093 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmkp.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa prasy zagranicznej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa prasy zagranicznej, wydanej w roku 2018, do Biblioteki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. W odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego tytułów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do ich elektronicznych wydań w sieci Zamawiającego na komputerach, których adresy IP zostaną wskazane przez Zamawiającego oraz zapewnić ten dostęp nieprzerwanie w roku 2018, bez ograniczeń co do liczby stanowisk komputerowych pracujących w sieci lokalnej Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz zamawianej prasy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o oferowanym przedmiocie zamówienia, cenach jednostkowych brutto i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej
Dodano: 2024-06-07 - Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej
Dodano: 2024-05-13 - Prenumerata i dostawa czasopism krajowych na 2024 rok dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2024-04-22 - Systematyczna dostawa prasy codziennej oraz czasopism w wersji papierowej dla wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO), na terenie województwa mazowieckiego bez m. st. Warszawy
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa prasy dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa prasy codziennej i czasopism fachowych w 2024 roku
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2024 roku
Dodano: 2023-10-30 - Prenumerata czasopism zagranicznych w formie dostępów online
Dodano: 2023-09-18 - Sukcesywna dostawa czasopism krajowych i zagranicznych w prenumeracie rocznej
Dodano: 2023-09-04 - Systematyczna dostawa przez 9 miesięcy w 2023 r. prasy codziennej oraz czasopism w wersji papierowej dla WSJO, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2023-02-23