Przetargi.pl
Dostawa prasy codziennej, czasopism, literatury fachowej oraz dzienników urzędowych w prenumeracie na rok 2010 do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy codziennej, czasopism, literatury fachowej oraz dzienników urzędowych w prenumeracie na rok 2010 do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa prasy codziennej, czasopism, literatury fachowej oraz dzienników urzędowychw prenumeracie na rok 2010 do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem 2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie niezbędnej do funkcjonowania Zamawiającego prasy codziennej, czasopism, literatury fachowej oraz dzienników urzędowych. Załącznik nr 2 do SIWZ zawiera przewidywany wykaz tytułów oraz przewidywaną ilość egzemplarzy. Liczby te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczne liczby będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu tytułów niewymienionych w zał. nr 2 do SIWZ, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u wybranego w przedmiotowym postępowaniu dostawcy w ramach zawartej umowy. Sposób ustalenia ceny na te tytuły będzie taki sam jak na tytuły zawarte w zał. nr 2 do SIWZ, tzn. Dostawca zadeklaruje stały procentowy upust cenowy w stosunku do cen detalicznych brutto zamawianych tytułów. 3.Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić: a) Dowóz zamawianych tytułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) do godz. 7,00 na adres Zamawiającego tj. Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21. b) Zamawiane tytuły powinny być dostarczane w paczkach wraz z wykazem dostarczonych w danym dniu tytułów, ich ceną i ilością. W przypadku dostarczenia tytułów niezgodnie z zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w tym samym dniu brakujących tytułów lub wymiany mylnie dostarczonych Zamawiającemu. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całej ilości tytułów bądź ich części w każdym czasie w okresie trwania umowy. d) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia ewentualnych uwag i wniosków Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu umowy. 4. Uwagi do przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w formularzu cenowym, z uwzględnieniem zadeklarowanego upustu procentowego, do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Uwaga: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do postępowania. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. 2. Wypełniony formularz ofertowy - (wzór załącznika nr 1 do SIWZ) - wskazana data podpisania formularza. 3. Wypełniony formularz cenowy - (wzór załącznika nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania formularza. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana aktualna data. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 5.1.wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5.2.wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. , Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 3 uwag stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach