Przetargi.pl
"Dostawa prasokontenerów do gromadzenia i transportu odpadów komunalnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. z podziałem na dwie części"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=151325

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa prasokontenerów do gromadzenia i transportu odpadów komunalnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. z podziałem na dwie części"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 42.99.62.00-6 – prasy do odpadów. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem prasokontenerów, na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach, w rodzaju i ilościach opisanych w ust. 7 i 8 niniejszego Działu SIWZ. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie dla części: 1) nr I - stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach (Kośmidry 50, 19-500 Gołdap), 2) nr II – stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku (Kościuszki 57, 19-400 Olecko). 4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i wyładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. 5. Zakres ilościowo-asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje prasokontener, opisany w ust. 8 niniejszego Działu SIWZ, w ilości 6 sztuk. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP. 7. Zamówienie obejmuje następujące dwie części: 1) zakres i przedmiot I części zamówienia: a) nazwa: „Dostawa prasokontenerów do gromadzenia i transportu odpadów komunalnych celem doposażenia Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów na stacji przeładunkowej w Kośmidrach koło Gołdapi”; b) dostawa i montaż prasokontenerów w ilości trzech sztuk, o minimalnych parametrach techniczno-jakościowych Zamawiającego, opisanych w ust. 8 niniejszego Działu SIWZ; c) zakres pierwszej części obejmuje czynności opisane w ust. 10 niniejszego Działu SIWZ. 2) zakres i przedmiot II części zamówienia: a) nazwa: „Dostawa prasokontenerów do gromadzenia i transportu odpadów komunalnych celem doposażenia Punktu Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów na stacji przeładunkowej w Olecku”, b) dostawa i montaż prasokontenerów w ilości trzech sztuk, o minimalnych parametrach techniczno-jakościowych Zamawiającego, opisanych w ust. 8 niniejszego Działu SIWZ; c) zakres drugiej części obejmuje czynności opisane w ust. 10 niniejszego Działu SIWZ. 8. Wykonawca, każdej z ww. części, dostarczy asortyment, w ilości trzech sztuk, spełniający minimalne wymagania techniczno-jakościowe, określone przez Zamawiającego, w postaci: 1) fabrycznie nowy, nieużywany; 2) przeznaczenie (rodzaj odpadów): do odpadów suchych (papier, kartony, folie oraz inne suche odpady i surowce wtórne); 3) pojemność: minimum 25 m³; 4) wymiary (dł. x szer. x wys.) w cm: maksimum 7.900 x 2.500 x 2.700; 5) masa całkowita (netto kg): do 5.500; 6) czas cyklu prasowania: do 40 sekund; 7) rama wykonana według normy: DIN 30 722 lub równoważnej; 8) siła zgniotu: minimum 360 kN; 9) silnik: a) moc: minimum 5,5 kW, b) zasilanie: 400 V; 10) hak: a) zamieszczony na wysokości: 1.570 mm, b) wykonany z pręta o średnicy: minimum 50 mm, c) wykonany ze stali: S355 z atestem, d) mogący przenosić obciążenie: minimum 150 kN; 11) rolki: a) długość: 300 mm, b) średnica: minimum 162 mm; 12) dno: a) wykonane z blachy o grubości: minimum 5 mm, b) wykonane ze stali: S235; 13) ściany boczne i przednia: a) wykonane z blachy o grubości: minimum 3 mm, b) wykonane ze stali: S235; 14) kontener wykonany ze zbieżnością ścian bocznych i dachu z dnem; 15) sygnalizacja świetlna i dźwiękowa stopnia załadowania kontenera: minimum w 75%; 16) klapa rozładunkowa połączona: a) z dachem kontenera dwoma zawiasami (otwierana do góry) oraz minimum 3-punktowe ryglowanie od dołu (dna) kontenera; lub b) ze ścianą boczną (otwierana do boku) oraz minimum 3-punktowe ryglowanie z boku kontenera; 17) połączenie dna ze ścianą boczną oraz dachu ze ścianą boczną na zasadzie fazy minimum 150*45 stopni, aby zapobiegać blokowaniu się odpadów przy opróżnianiu kontenera; 18) ściana przednia kontenera wyposażona w minimum 2 otwory wentylacyjne; 19) ściany prasokontenera ze wzmocnieniami pionowymi oraz minimum jednym wzmocnieniem poziomym; 20) ściany boczne wyposażone w blachy naprowadzające doczep hydrauliczny na uchwyt kontenera; 21) smarowniczki we wszystkich częściach ruchomych (rolki, ryglowanie, mechanizm odpychania); 22) zabezpieczenie antykorozyjne poprzez dwukrotne gruntowanie po poprzednim piaskowaniu konstrukcji; 23) pomalowany według palety RAL na kolor 5017. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w opisie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów są wartościami minimalnymi lub maksymalnymi. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy PZP. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 10. Każda z poszczególnych części zamówienia obejmuje następujący zakres: 1) dostawę oraz rozładunek asortymentu w miejscach wskazanych w ust. 3 niniejszego Działu SIWZ, 2) montaż prasokontenerów w miejscach dostawy, określonych w ust. 3 niniejszego Działu SIWZ (podłączenie wraz z uruchomieniem w pełni sprawnych prasokontenerów), 3) przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji prasokontenerów wyznaczonego personelu Zamawiającego (min. 2 osób), 4) przekazanie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR), 5) przekazanie dokumentu gwarancyjnego, 6) wykonywanie serwisu gwarancyjnego w okresie minimum 24 miesięcy, 7) wykonywanie pozostałych zobowiązań z tytułu gwarancji zgodnie z zawartą umową, 8) bezpłatną usługę przeglądów okresowych w okresie trwania gwarancji – Zamawiający pokrywa tylko koszt zużytych materiałów do przeglądów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP. 1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia ww. oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy”, sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5 do SIWZ); 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 6 do SIWZ); 4. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 7 do SIWZ) – jeśli dotyczy; 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 6. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 7. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną