Przetargi.pl
Dostawa pralnicowirówki dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pralnicowirówki dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42716000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pralnicowirówki, zwanej dalej „sprzętem” dla Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry sprzętu): 1) Typ: przemysłowa lub półprzemysłowa. 2) Załadunek: min 9 kg. 3) Urządzenie fabrycznie nowe. 4) Wolnostojąca. 5) Wymiary: a) Głębokość: maksymalnie 90 cm. b) Szerokość: maksymalnie 95 cm. c) Wysokość: maksymalnie 120 cm. 4. Miejsce dostawy sprzętu: Stacja Morska Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego im. Prof. Krzysztofa Skóry, ul Morska 2, 84-150 Hel. 5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w pkt 3 oraz musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby nie posiadał wad fizycznych i prawnych, był kompletny, gotowy do użytkowania bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 542 z późn. zm.), 4) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012 r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.), ma posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; – zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 60 miesięcy z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XIV. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XIV SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i uzgodnić termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdz. IV, 2) dostarczyć wraz ze sprzętem: podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, 3) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w pkt 4 i instalację sprzętu, 4) przeprowadzić, w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, szkolenie z zakresu obsługi sprzętu dla minimum 3 osób, 5) ponieść koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, oclenia (jeśli dotyczy), 6) zapewnić gwarancję i serwis dla dostarczonego sprzętu na warunkach określonych w § 7 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w następujących przypadkach: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 9 ust. 1 pkt 2 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt 8, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 13 ust. 1 projektu umowy sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca będzie obowiązany do niezwłocznego dostarczenia sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą, wolnego od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin wykonania zamówienia określony w rozdz. IV, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42716000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach