Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 420-70-01 , fax. 77 420-70-80
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. Budowlanych 1
45-005 Opole, woj. opolskie
tel. 77 420-70-01, fax. 77 420-70-80
REGON: 17369200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpspopole.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pralnico – wirówek oraz suszarek bębnowych do ubrań specjalnych na potrzeby jednostek Państwowej Straży Pożarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 szt. pralnico – wirówek oraz 6 szt. suszarek bębnowych do ubrań specjalnych na potrzeby jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa opolskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42716000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną