Gmina Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
ul. 31 Stycznia
89600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
REGON: 9235126800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachojnice.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pracowni językowych w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Swornegaciach – 1 kpl. Część II: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Lichnowach – 1 kpl. Część III: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Pawłowie – 1 kpl. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: Dostawa pracowni językowych w ramach projektu pn.: „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Swornegaciach – 1 kpl. Część II: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Lichnowach – 1 kpl. Część III: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Pawłowie – 1 kpl. Część I: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Swornegaciach – 1 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa i montaż pracowni językowej wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ Formularze asortymentowo-cenowe. 2. Wdrożenie dostarczonej pracowni. 3. Przeprowadzenie instruktażu. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być: fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się w Swornegaciach, ul. Szkolna 11 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść i zamontować przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWO-CENOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Część II: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Lichnowach – 1 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa i montaż pracowni językowej wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ Formularze asortymentowo-cenowe. 2. Wdrożenie dostarczonej pracowni. 3. Przeprowadzenie instruktażu. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być: fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się w Lichnowach ul. Szkolna 15 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść i zamontować przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWO-CENOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Część III: Pracownia językowa dla Szkoły Podstawowej w Pawłowie – 1 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa i montaż pracowni językowej wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ Formularze asortymentowo-cenowe. 2. Wdrożenie dostarczonej pracowni. 3. Przeprowadzenie instruktażu. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie „Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu” w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być: fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się w Pawłowie, ul. Tucholska 16 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść i zamontować przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWO-CENOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz asortymentowo- cenowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do oferty jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu IT, który jest odpowiedzią na potrzeby Starostwa Powiatowego w Malborku, opierającego się na ulepszeniu bezpieczeństwa cyfrowego (...).
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni
Dodano: 2023-04-03 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni
Dodano: 2023-03-03 - „Dostawa serwera IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina” w ramach EFRR, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)
Dodano: 2023-02-18 - Dostawa urządzeń sieciowych-routerów dla Zespołu Szkół Chłodniczych i Elektronicznych w Gdyni
Dodano: 2022-08-31 - „Dostawa serwera IT” w ramach zadania: „Zakupy inwestycyjne – w ramach realizacji programu pn. „Cyfrowa Gmina” w ramach EFRR, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)
Dodano: 2022-07-21 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ ROZBUDOWY I MODERNIZACJI CENTRALI TELEFONICZNEJ NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej”.
Dodano: 2021-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla UCK
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału Terenowego TVP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-21 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby wydziału GiGN
Dodano: 2020-10-20