Przetargi.pl
Dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie gminy Dolice i prowadzenie kuchni w gimnazjum w Dolicach.

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5640129 , fax. 091 5640237
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16 16
    73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5640129, fax. 091 5640237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie gminy Dolice i prowadzenie kuchni w gimnazjum w Dolicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie posiłków obiadowych składających się z zupy i pieczywa, drugiego dania z surówką i kompotu dla uczniów objętych dożywianiem finansowanym ze środków zamawiającego, dostawa i wydanie posiłków uczniom szkół podstawowych w Dobropolu, Dolicach (ul. Ogrodowa), Rzeplinie, Sądowie, Strzebielewie i Żalęcinie oraz uczniom gimnazjum w Dolicach i prowadzenie kuchni w gimnazjum w Dolicach. Zamawiający zakłada, że dzienna ilość przygotowywanych i wydawanych posiłków ogółem we wszystkich szkołach wynosić będzie około 374 szt. z czego w poszczególnych szkołach orientacyjnie: Gimnazjum Dolice 82, Szkoła Podstawowa Dolice 33, Dobropole 74, Sądów 45, Żalęcino 43, Strzebielewo 32, Rzeplino 65. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości posiłków w poszczególnych szkołach w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym oferentowi zamówienia dodatkowego do wartości nieprzekraczającej łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia w ramach niniejszego postępowania na zasadach określonych w art. 67 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający w sytuacji, której nie mógł przewidzieć w momencie udzielania niniejszego zamówienia zastrzega sobie możliwość ograniczenia w pewnych okresach składu posiłku w poszczególnych dniach tygodnia tylko do zupy z pieczywem lub drugiego dania. Zamawiający w sytuacji, której nie mógł wcześniej przewidzieć zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamówionych posiłków w poszczególnych okresach realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość nie większą niż 20% ilości określonej w pkt 1.2.2. niniejszej specyfikacji (374). Posiłki będą dostarczane do szkół w dni, w których odbywają się zajęcia szkolne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10.000,00 PLN w terminie do dnia 18 czerwca 2009r. do godz.10.00. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.4.2.: a) posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług/dostaw żywienia zbiorowego, potwierdzone formularzem nr 3, b) posiadający środki obrotowe lub zdolność kredytową (z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN udokumentowane informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzone formularzem nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie zgodnie z formularzem Nr 2, e) formularz nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach