Przetargi.pl
Dostawa posiłków

SM Spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3733805 , fax. 0-94 3733806
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SM Spółka z o. o.
    ul. Szpitalna 5 5
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3733805, fax. 0-94 3733806
    REGON: 32023442800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa posiłków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowania i dostawa posiłków do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji dla Chorych na SM w Bornem Sulinowie prowadzonego przez SM spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w Bornem Sulinowie , dla pacjentów chorych na SM. Całodzienne wyżywienie stanowią 3 posiłki dzienne dla około 35 osób dziennie, co stanowi 12 600 osobodni żywieniowych w roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniaja nastepujace warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytułacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegą wykluczeniu z postępowania w udzielenie zamówienia Ocena spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub - z zastrzeżeniem poniższych uwag - poświadczone za zgodność z oryginałem (przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta) ich odpisy lub kserokopie: 1) Dokumenty składane w oryginale: a) formularz ofertowy - według załącznika Nr 1 do SIWZ, b) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania - według załącznika nr 2 do SIWZ, c) kalkulacja cenowa stawki za osobodzień żywienia jednego pacjenta, wyrażona w cenach netto i brutto, d) przykładowy 10-dniowy jadłospis (z uwzględnieniem wagi i kaloryczności) zgodnie z przedmiotem zamówienia w SIWZ, e) oświadczenie, że dostarczane posiłki będą przygotowywane w zakładzie spełniającym wymogi higieniczno-sanitarne, f) oświadczenie, że transport posiłków będzie wykonywany środkami transportu wykonawcy, spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące transportu żywności, g) oświadczenie, że Wykonawca posiada wdrożony system według zasad HACCP - w oryginale, h) oświadczenie o lokalizacji zakładu, z podaniem dokładnego adresu w którym przygotowywane będą posiłki, i) świadczenie, że wykonawca zapoznał się z założeniami zdrowej diety dla osób chorych na stwardnienie rozsiane zgodnie z przedmiotem zamówienia w SIWZ oraz będzie je stosował podczas realizacji umowy, j) oświadczenie, że Wykonawca posiada lub będzie posiadał w momencie podpisania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w związku z ryzykiem z tytułu szkód na osobie i mieniu, k) Oświadczenie o zaakceptowaniu bez zastrzeżeń projekt umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, l) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. dietetyk), m) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączników Nr 4 i 5 do SIWZ, n) pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów. 2) Pozostałe dokumenty: a) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu przez oferenta z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub potwierdzające, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) pozytywna opinia inspekcji sanitarnej dopuszczająca oferenta do wykonywania czynności objętych zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumsm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną