Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pościeli i bielizny szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny pościelowej. Asortyment i ilości przedstawia Formularz Asortymentowo - Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Pakiet Nr 1 - bielizna pościelowa 39512000-4 Pakiet Nr 2 - odzież nocna 18318000-1 Pakiet Nr 3 - odzież niemowlęca 18411000-3 Pakiet Nr 4 - tkaniny bawełniane 19212000-5 Pakiet Nr 5 - ścierki flanelowe 39514200-0 Pakiet Nr 6 - poduszki 39516120-9 1.Zamawiający rozumie przez dostawę pościeli i bielizny szpitalnej sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego. 2.Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 3.Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio 1 - 2 razy w miesiącu. 4.Wykonawca musi zagwarantować dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. 6.Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega: -ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień. -W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 3; Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie świadectw jakości na oferowane tkaniny; Warunki udzielonej gwarancji, w tym termin gwarancji; Ponadto w ramach Pakietu Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki tkanin wielkości 1m?, z których wykonany będzie oferowany asortyment, próbki winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcy, w ramach Pakietów Nr 2 - 6 próbki nie są wymagane, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia oferowanego asortymentu w ramach tych Pakietów; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 3; Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie świadectw jakości na oferowane tkaniny; Warunki udzielonej gwarancji, w tym termin gwarancji; Ponadto w ramach Pakietu Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki tkanin wielkości 1m?, z których wykonany będzie oferowany asortyment, próbki winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcy, w ramach Pakietów Nr 2 - 6 próbki nie są wymagane, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia oferowanego asortymentu w ramach tych Pakietów; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa bielizny pościelowej i środków antyseptycznych do skory dłoni dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-05-13 - Przetarg nieograniczony nr 71/PN/15 na dostawę pościeli o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000,00 EURO
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa bielizny i pościeli
Dodano: 2015-03-13 - Zakup bielizny pościelowej oraz pościeli dla niemowląt - powtórka
Dodano: 2014-11-14 - Zamówienie na dostawę bielizny szpitalnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa bielizny pościelowej
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa bielizny szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju (DZP/38/382-34/14)
Dodano: 2014-07-04 - Dostawy pościeli jednorazowej - ZP 414/14
Dodano: 2014-05-07 - dostawa pościeli szpitalnej, poduszek, kocy
Dodano: 2013-12-13 - Dostawa bielizny i odzieży operacyjnej wielorazowej
Dodano: 2013-07-29