Przetargi.pl
Dostawa pościeli i bielizny szpitalnej

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pościeli i bielizny szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny pościelowej. Asortyment i ilości przedstawia Formularz Asortymentowo - Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Pakiet Nr 1 - bielizna pościelowa 39512000-4 Pakiet Nr 2 - odzież nocna 18318000-1 Pakiet Nr 3 - odzież niemowlęca 18411000-3 Pakiet Nr 4 - tkaniny bawełniane 19212000-5 Pakiet Nr 5 - ścierki flanelowe 39514200-0 Pakiet Nr 6 - poduszki 39516120-9 1.Zamawiający rozumie przez dostawę pościeli i bielizny szpitalnej sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego. 2.Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 3.Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio 1 - 2 razy w miesiącu. 4.Wykonawca musi zagwarantować dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. 6.Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega: -ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień. -W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 3; Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie świadectw jakości na oferowane tkaniny; Warunki udzielonej gwarancji, w tym termin gwarancji; Ponadto w ramach Pakietu Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki tkanin wielkości 1m?, z których wykonany będzie oferowany asortyment, próbki winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcy, w ramach Pakietów Nr 2 - 6 próbki nie są wymagane, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia oferowanego asortymentu w ramach tych Pakietów; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 3; Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie świadectw jakości na oferowane tkaniny; Warunki udzielonej gwarancji, w tym termin gwarancji; Ponadto w ramach Pakietu Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki tkanin wielkości 1m?, z których wykonany będzie oferowany asortyment, próbki winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcy, w ramach Pakietów Nr 2 - 6 próbki nie są wymagane, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia oferowanego asortymentu w ramach tych Pakietów; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach