Przetargi.pl
Dostawa porcelanowych filiżanek

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa porcelanowych filiżanek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. 600 egz. filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 300 egz.), wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów: a) kształt zbliżony do krateru z brzuścem owalnie zwężającym się ku dołowi, o gładkiej ściance; b) pojedyncze ucho w kształcie połowy serca; c) pojemność ok. 250 ml; d) wysokość od 80 mm do 90 mm; e) zdobienie po 300 egz. złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po wewnętrznej stronie krawędzi górnej filiżanki; f) zdobienie ucha linią ciągłą po zewnętrznych krawędziach ucha złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski; g) zdobienie podstawy złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po zewnętrznej stronie podstawy; h) zdobienie w postaci logotypu „Dzielnica Bielany” po prawej stronie, w wypadku trzymania filiżanki prawą ręką, złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą. 2. 600 podstawek do filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 300 egz.), najlepiej będących częścią danego kompletu, tj. dopasowanych stylistycznie, wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów: a) średnica górnej krawędzi od 130 mm do 150 mm; b) średnica podstawy od 80 mm do 100 mm; c) górny rant ozdobiony złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą (po 300 egz. każdej z wersji); d) podstawka powinna posiadać wgłębienie dopasowane do podstawy filiżanki, zapobiegające jej przesuwaniu się; 3. filiżanki powinny być zapakowane pojedynczo w dwuczęściowe, sześcienne, wykonane ze sztywnego kartonu, opakowania w dwóch kolorach zdobienia (po 2 × 300 egz.), dopasowanych do zawartości (filiżanka i podstawka) wg następujących parametrów: a) dolna część opakowania powinna posiadać kolor matowego złota oraz srebra (po 300 egz.); b) górna część opakowania powinna posiadać kolor bieli z naniesionym logotypem Dzielnicy Bielany w kolorze złotym oraz srebrnym (lub platynowym) (po 300 egz.); c) opakowanie o dużej sztywności, składającego się z dwóch części, którego dolna część powinna wsuwać się w górną, dopasowane do zawartości, ze sztywną wkładką w kolorze matowego złota oraz srebra (po 300 egz.) zapobiegającą przesuwaniu się podstawki oraz jej rysowaniu przez filiżankę, włożoną do środka między podstawkę a filiżankę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.75.2019.MGA - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach