Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
- Data zamieszczenia: 2011-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
Aleja Słoneczna 28 28
38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 435-02-12, 435-03-28 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomp rezerwowych do istniejących pompowni w Iwoniczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomp rezerwowych do istniejących pompowni w Iwoniczu z podziałem na trzy części: Część 1. Dostawa dwóch pomp: 1 S1.100.100.75.4.50M.S.221.GND Producent Grundfos 2 S1.80.100.75.4.50H.S239.GND Producent Grundfos Pompy powinny być wyposażone w adapter (UV35586B/DN 100) i autozłacze. Część 2. Dostawa jednej pompy: 1 XFP 150E CB1.1 PE90/4 EX - producent ABS Pompa powinna być wyposażona w autozłącze. Część 3. Dostawa jednej pompy: 1 NP 3153.181 LT/411 Producent Flygt Pompa powinna być wyposażona w autozłącze. UWAGA! W związku z tym, iż zamawiane pompy będą służyć jako części zamienne do istniejących już pompowni, muszą ściśle odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 3.2. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316812005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwonicz-zdroj.bip.podkarpackie.pl/index.php/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną