Przetargi.pl
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Moja szkoła - tu się uczę, bawię, rozwijam

Gmina Komarów-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 22-435 Komarów-Osada, Rynek 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6153102 w. 50 , fax. 084 6153185
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarów-Osada
    Rynek 15 15
    22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie
    tel. 084 6153102 w. 50, fax. 084 6153185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Moja szkoła - tu się uczę, bawię, rozwijam
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Moja szkoła - tu się uczę, bawię, rozwijam, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe w ramach projektu Moja szkoła - tu się uczę, bawię, rozwijam. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy i materiałów dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć w: 1) Szkole Podstawowej w Dubie, 2) Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Antoniówce, 3) Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Komarowie-Osadzie, 4)Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Śniatyczach, 5)Szkole Podstawowej w Zubowicach, 6) Publicznym Gimnazjum w Zubowicach 1. Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego 2. Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego 3. Zajęcia pozalekcyjne z matematyki 4. Zajęcia pozalekcyjne z przyrody 5. Zajęcia pozalekcyjne z informatyki 6. Zajęcia pozalekcyjne z ekspresji kulturalnej 7. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości 8. Zajęcia pozalekcyjne z efektywnej nauki i e-learningu 9. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego 10. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki 11. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego 12. Zajęcia specjalistyczne: logopedyczne 13. Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna 14. Doradztwo edukacyjno-zawodowe 1.2. Przeznaczenie (funkcja) oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów zawarte są w załącznika nr I. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według dla poszczególnych szkół, a w pakiecie szkolnym na poszczególne zajęcia ( wg załącznika nr I do SIWZ.) 1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 1.4. Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departamentu Zarządzania Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Warszawa 04.02.2009 r. 2. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym i wymogom bezpieczeństwa z godnie z dyrektywami i normami: 1) Zabawki: a) dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/48WE z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa zabawek (Dz.Urz.UE L170 z 30.06.2009 r. ze zmianami) oraz przepisy wdrażające postanowienia ww. dyrektywy zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań zabawek (Dz.U, z 2011 r. nr 83, poz.454). b) normami: EN 71-1(określająca wymagania odnośnie konstrukcji, wytrzymałości, funkcjonowania i oznakowania zabawek); EN 71-2 (dotycząca palności). 2) Komputery przenośne (laptopy) i projektor. a) Zgodność sprzętu z normą bezpieczeństwa CE określoną w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie zgodności (Dz. U. z 2010 roku Nr 138 poz. 935 z późn. zm.). 3. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne warsztaty szkoleniowe dla osób, które będą prowadzić zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem oferowanych pomocy dydaktycznych. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i dostawę równoważnych pomocy i materiałów dydaktycznych tj. innych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1), pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż określone w tym dokumencie. W przypadku, gdy Wykonawca w swej ofercie przewiduje dostawę pomocy dydaktycznych równoważnych, Zamawiający wymaga załączenia do oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te zabawki i sprzęt (laptopy, projektor) z podaniem parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych. Z dokumentów tych oraz na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę analizy porównawczej winno wynikać, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391622007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach