Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-558 Olsztyn, Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895279787, 895279787 w.214 , fax. 89 527 67 94
- Data zamieszczenia: 2019-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
Żołnierska 15
10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895279787, 895279787 w.214, fax. 89 527 67 94
REGON: 00019275500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/23262
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) części: 1) część 1 - kompetencje fizyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu demonstracyjnego płyny i gazy - 1 szt., zestawu do hydrostatyki i ciepła -1 szt., modelu technicznego prasy hydraulicznej -1 szt, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1, 2) część 2 - kompetencje matematyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę fabrycznie kalkulatorów graficznych na zajęcia -24 szt., zestawu klocków matematycznych skrzynia 1000 + 500 szt. mini - 3szt., brył szkieletowych na zajęcia z kompetencji matematycznych - 9 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 2. 3) część 3 - kompetencje przyrodnicze: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę mikroskopów na zajęcia - 8 szt., elektronicznych testerów PH - 8 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 3. 4) część 4 - kompetencje geograficzne: a) Przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę planszy glebowych -5 szt., gleby - zestaw doświadczalny – 2 szt., sit glebowych -1 zestaw, zestaw do pobierania prób glebowych – 2 szt.,, próbki gleb-2 szt.,, zestawu skał i minerałów – 4 szt., tablice edukacyjne: profile glebowe - 5 szt.,. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) został określony w załączniku nr 5 tabele 1-4 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu. 4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1D do SIWZ w pkt 1 tabela producenta i/lub modelu /i lub numeru katalogowego i/lub parametrów technicznych (w zależności od wymagań wskazanych w załączniku) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Kody CPV dla części 1-4: 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne, 39162110-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną