Przetargi.pl
„Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne”

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 459 033
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 184 459 033
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Projektu "Super Szkoły w Gminie Podegrodzie". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 4 części: Część I zakup i dostawa: a) pomocy dydaktycznych do międzyszkolnych pracowni matematycznych do 3 szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 a do SIWZ. Część II zakup i dostawa: a) pomocy dydaktycznych do międzyszkolnych pracowni przyrodniczych do 3 szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 b do SIWZ. Część III zakup i dostawa: a) pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specjalnymi potrzebami do 10 szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 c do SIWZ. Część IV zakup i dostawa: a) pomocy dydaktycznych pozostałych pomocy dydaktycznych do 4 szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 d do SIWZ. 3.4. Użyte w dokumentacji nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów i wyposażenia, zwane dalej także „pomocami dydaktycznymi” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w specyfikacji technicznej (załącznik nr 8 a, b, c, d). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze od podanego w specyfikacji technicznej. 3.5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów pomocy dydaktycznych w granicach (+/-) 10% pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. 3.6. Dodatkowe informacje: a) bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych, b) dostarczone pomoce dydaktyczne winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy, c) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) w przypadku pomocy dydaktycznych wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonych pomocy dydaktycznych we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanych pomocy dydaktycznych, e) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą, f) jeśli dostarczone pomoce dydaktyczne lub ich elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru, g) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt, h) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonych pomocy dydaktycznych do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego /bez uwag/ potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego, i) Dostawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonych pomocy dydaktycznych zgodnie z zamówieniem, 3.7. Wymagany okres gwarancji na dostarczone pomoce dydaktyczne wynosi minimum 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru dostarczonych pomocy dydaktycznych. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. 3.9. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie; miejscowość: Brzezna, Długołęka – Świerkla, Gostwica, Mokra Wieś, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Rogi, Stadła; powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.22. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach