Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nr UG.EFS.11.2019

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nr UG.EFS.11.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Sieradz. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 3)Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Nasze przedszkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.1 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 4)Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 39.16.21.00-6 5)Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe produkty/ urządzenia oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. Artykuły składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 6)W przypadku, gdy produkt nie będzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wymienić na zgodny z opisem zamówienia. 7)Wszystkie produkty muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytkowania w szkole. 8)Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem. 9)Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar. 10)Zamawiający informuje, że ilekroć we wskazanej powyżej dokumentacji podane są konkretne produkty określone poprzez nazwę producenta, czy systemu, to Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie równoważnych produktów/urządzeń pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i jakościowe takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w składanej przez siebie ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają parametry nie gorsze niż produkt bazowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 2)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 3)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 7 do SIWZ. 4)inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach