Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2013-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Informacje o projekcie Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III dla szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka w tym: Zadanie nr 1 z podziałem na dziewięć części zamówienia (Części nr III, VI, VII, VIII, IX, XII, XV, XVI, XVII) - Dostawa pomocy dydaktycznych jak np.: gry edukacyjne, książki, sprzęt sportowy, edukacyjne programy komputerowe, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów. Szczegółowa charakterystyka dostawy określona jest w Załącznikach od nr 5.1 do nr 5.9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsc wskazanych dla poszczególnych części zamówienia zgodnie z załącznikami od nr 5.1 do nr 5.9 do SIWZ. Zadanie nr 2 (jedna część - Część nr XVIII) zamówienia. 1. Dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i sprzętu multimedialnego z oprogramowaniem - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów, w tym: a) dostawa następujących urządzeń: - komputer przenośny - 4 szt, - zestaw komputerowy - 3 szt, - tablet - 1 szt, - tablet ze stacją dokującą - 1 szt, - tablet graficzny A5 - 1 szt, - tablet graficzny A6 - 1 szt, - tablica interaktywna - 10 szt, - projektor - 2 szt, - ekran ścienno-sufitowy - 1 szt, - radiomagnetofon z możliwością odtwarzania płyt CD, - telewizor - 2 szt, - kamera - 1 szt, b) instalacja tablic interaktywnych i projektorów multimedialnych wraz z przyłączami, c) organizacja szkoleń z obsługi tablic interaktywnych dla nauczycieli szkół. Szczegółowa charakterystyka dostawy określona jest w Załączniku nr 5.10. do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a/ dostawy, instalacji, uruchomienia i zintegrowania urządzeń fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2012 roku, wolnych od obciążeń prawami osób trzecich do miejsc wskazanych w Załączniku nr 5.10 dla Zadania nr 2; b/ dostawy, instalacji, uruchomienia i zintegrowania urządzeń posiadających deklarację CE, posiadających certyfikat ISO 9001, oraz certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, a w przypadku komputerów przenośnych spełniających również wymogi normy Energy Star 5.0; c/ przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę wybranego na podstawie niniejszego postępowania po zrealizowaniu zamówienia: - szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu; - przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych; - udzielenia gwarancji oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w tym przeglądów corocznych, na warunkach wskazanych w Załączniku 5.10 do SIWZ. 3 Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazw, norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach od nr 5.1 do nr 5.10 dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na dziesięć części zamówienia. 4 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne 48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego 37000000-8 instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne 39290000-5 wyposażenie różne 30213100-1 (urządzenia komputerowe) 30213100-6 (komputery przenośne) 30230000-0 (sprzęt związany z komputerami) 30236000-2 (różny sprzęt komputerowy) 30237270-2 (torby na komputery przenośne) 32410000-0 (lokalna sieć komputerowa) 32420000-3 (urządzenia sieciowe) 32421000-0 (okablowanie sieciowe) 32422000-7 (elementy składowe sieci) 48900000-7 (różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe) 50300000-8 (usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu) 51000000-9 (usługi instalowania) 51600000-8 (usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych) 72700000-7 (usługi w zakresie sieci komputerowej) 80533100-0 (usługi szkolenia komputerowego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach