Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu AKADEMIA ROZWOJU - LEPSZY START W EDUKACJĘ.

Gminny Zespół Oświatowy w Czernichowie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-312 Międzybrodzie Bialskie, ul. Bielska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 866 18 65 , fax. 33 866 18 65
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy w Czernichowie
    ul. Bielska 2 2
    34-312 Międzybrodzie Bialskie, woj. śląskie
    tel. 33 866 18 65, fax. 33 866 18 65
    REGON: 24060917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu AKADEMIA ROZWOJU - LEPSZY START W EDUKACJĘ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Akademia rozwoju - lepszy start w edukację realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. św. J. Kantego w Międzybrodziu Bialskim, w Szkole Podstawowej im. św. Królowej Jadwigi w Międzybrodziu Żywieckim, Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Czernichowie oraz w Szkole Podstawowej Nr 2 im. T. Kościuszki w Międzybrodziu Bialskim - dla których organem prowadzącym jest Gmina Czernichów.3.3. Zamówienie składa się z 2 części, w tym: 1) część 1 - pomoce dydaktyczne/ książki/ EDU- ROM-y/ art. biurowe (w tym papier ksero, tonery i tusze)/ sprzęt sportowy; 2) część 2-sprzęt komputerowy/oprogramowanie/drukarki/ rzutniki/dyktafon/mikrofony/ stoliki pod rzutnik i komputer / odtwarzacze CD 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.5. Wykaz dostaw zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3.6. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonego zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru, o którym mowa w § 4 ust. 4 Umowy, bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach